השחקן והמגיש קובי מחט נחקר במשטרה בחשד לביצוע עבירות מין

התלונה של הצעירה, תושבת אילת, הוגשה לפני כ-8 חודשים בעת חקירתה. היא נחקרה משום שמחט פנה למשטרה וביקש להרחיקה. מטעמו נמסר: "אני נמצא תחת מסכת הטרדות שכללו איום ופגיעה פיזית באשתי"

קובי מחט
קובי מחט | צילום: שוקה כהן, יח"צ

השחקן והמגיש קובי מחט נחקר אתמול (שלישי) באזהרה בעקבות תלונה על עבירות מין שהגישה נגדו צעירה תושבת אילת.

תלונתה של הצעירה הוגשה לפני כשמונה חודשים, במהלך חקירתה. היא נחקרה לאחר שמחט עצמו פנה למשטרה וביקש להרחיק אותה בעקבות הטרדה לכאורה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"סוד ידוע": 9 אמניות במה מאשימות את כוכב האופרה בהטרדה מינית

שחקן שהשתתף בקליפ של קייטי פרי טוען: היא הטרידה אותי מינית

סוכן דוגמנות ממרכז הארץ נחקר בחשד להטרדות מיניות

עו"ד אורנת קמרון המייצגת את הצעירה: "נדמה שהשיטה בה התוקף מנסה להקדים את הקורבן חוזרת על עצמה גם כאן. אין לי ספק כי תסתיים בכתב אישום נגדו, בידי מרשתי ובידי המשטרה ראיות המוכיחות כי מחט ביצע את העבירות המיוחסות לו ובשל מעמדו הציבורי התמהמה החקירה".

מטעמו של מחט נמסר: "בשנתיים האחרונות נמצא מחט תחת מסכת הטרדות, איומים וניסיונות סחיטה קשים. בגין איומים אלה, שכללו איום בפגיעה פיזית באשתו, הגיש תלונה למשטרה ובית המשפט הטיל עליה צו הרחקה ושהייה במעצר בית. מחט ענה על שאלות החוקרים, שיתף פעולה באופן מלא ומקווה שהחקירה תמצה את הדין עם מי שאחראי לסיוט של חייו".

כמו כן, כתב מחט בעמוד הפייסבוק שלו: "לצערי, כמה ימים אחרי הגשת התלונה מצידי החליטה הנאשמת לבדות תלונת שווא נגדי ולנצל ניצול ציני את הקמפיין החשוב ביותר בעשורינו, קמפין me too. תפוח רקוב אחד, שעלול לגרום לבני אדם לאבד אמון במאות תלונות של נשים וגברים אשר סבלו וסובלים באמת מהטרדות מסוג זה".

גילוי נאות: קובי מחט מגיש תוכנית יומית ברשת 13.