"לנצח תהיה בחיי": ההודעות שעשויות להוביל לסגירת התיק נגד מחט

השחקן והמגיש הציג לחוקרים התכתבויות עם מי שהתלוננה נגדו, המעידות לדבריו שבחלק מהמקרים היא יזמה מפגשים אינטימיים והתנהגה באובססיביות. "כשתחליט שאתה רוצה - המפתחות אצלך"

זמן צפייה: 03:20

השחקן והמגיש קובי מחט הציג לחוקרי המשטרה הודעות, שהותרו לפרסום היום (חמישי), שקיבל מהאישה שהתלוננה עליו כי הטריד אותה מינית, המעידות לדבריו שבחלק מהמקרים היא התנהגה באובססיביות ויזמה מפגשים אינטימיים. מכאן, במשטרה סבורים כי התשתית הראייתית נגדו נחלשה משמעותית, ומסתמן כי התיק נגד מחט ייסגר.

ההתכתבות של המתלוננת לקובי מחט
ההתכתבות של המתלוננת לקובי מחט | צילום: חדשות 13

באחת ההודעות שהביא מחט לידי המשטרה, כתבה המתלוננת נגדו: "אני אוהבת אותך כל כך אוהבת אותך. הלב פשוט רוקד מרוב אהבה. אם רק הייתה לי דרך להראות לך כמה אני אוהבת אותך. אין לך אפילו מושג כמה אני עושה 'מאחורי הקלעים".

"שלנצח תהיה חלק מחיי ושנהיה חברים ובקשר תמיד עד סוף החיים", כתבה המתלוננת למחט. "החברות היקרה שלנו ממלאת חלל גדול ונותנת לי את הכוחות לקבל להבין ולהחליט שעדיף שתהיה בחיי. ואם יבוא היום ותחליט שאתה רוצה, המפתחות אצלך, תשתמש איך שאתה רוצה".

עו"ד אורנת קמרון, המייצגת את המתלוננת, הגיבה לפרסום ההודעות: "מדובר לטעמי בשמועה מגוחכת, ורק ניסיון לזרות חול בעיני הציבור והתקשורת, ולהסיט את העיקר – שאתמול המטה הארצי החליט לזמן את החשוד ולחקור אותו באזהרה. אני מציעה שנמתין וניתן למשטרת ישראל לקיים את עבודתה".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20190815-1746' autoplay='0' credit='' desc='עוד אורנת קמרון, מייצגת את המתלוננת נגד קובי מחט' kid='1_w5l2upqb' duration='28'']

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

כך הסתכנו ישראלים רבים בעבירה – ומסרו קנביס רפואי לילד חולה

בגלל הניסיון להקים מפלגה: שב"ס ישלול שיחות טלפון מיגאל עמיר

"לא מצטערת שעזבתי": משולש האהבה שנגמר בחילוץ מלב ים באשקלון

אתמול, כאמור, פורסם כי מחט נחקר באזהרה בעקבות תלונה על עבירות מין שהגישה נגדו צעירה תושבת אילת. תלונתה של הצעירה הוגשה לפני כשמונה חודשים, במהלך חקירתה. היא נחקרה לאחר שמחט עצמו פנה למשטרה וביקש להרחיק אותה בעקבות הטרדה לכאורה.

לאחר פרסום הדברים, מחט התייחס בפוסט אישי בחשבון הפייסבוק שלו לנושא וכתב כי "בשנתיים האחרונות אני ומשפחתי נמצאים תחת מסכת הטרדות, איומים וניסיונות סחיטה קשים".

"בגין איומים אלה אשר כללו איום בפגיעה פיזית באשתי הגשתי לפני כשמונה חודשים תלונה במשטרה. לה הוגש באותו מעמד הארד דיסק מלא בראיות מצולמות כתובות ומוקלטות המתעדות את העבירות המיוחסות לה ואינן משתמעות לשני פנים. כמובן שמטעמי חשש לשיבוש הליכי חקירה לא אוכל לפרטן", כתב מחט. "בית המשפט הטיל על המטרידה צו הרחקה ושהייה במעצר בית".