תיעוד: פעוט נלכד בתוך מכונת בובות במסעדה בחולון

בזמן ששהה בסניף "נאפיס" עם משפחתו, מצא הפעוט דרך להיכנס למכונה - ונתקע בפנים. עובר אורח חילץ אותו בעזרת מסור שהיה ברכבו. "שברתי את הפלסטיק הפנימי וחתכתי את המנעולים" • צפו בחילוץ

זמן צפייה: 00:20

דרמה בצהריי החג: פעוט נלכד היום (שני) בתוך מכונת בובות בכניסה למסעדת "נאפיס" בחולון. הוריו ניסו לחלץ אותו ללא הצלחה במשך דקות ארוכות. רק כשעוז מזרחי, עובר אורח שהיה בדרכו החוצה מהמסעדה נחלץ לעזרתם, הביא מסור דיסק שהיה ברכבו וחתך באמצעותו את מנעולי המכונה – הפעוט חולץ בהצלחה. מצבו של הפעוט בסדר גמור והוא אף קיבל בובה.

"יצאתי מהמסעדה ושמעתי את האם והאב מדברים על זה שהילד נתקע בתוך המכונה, הסתכלתי ובאמת ראיתי את הילד בפנים", סיפר מזרחי בשיחה עם חדשות 13. "האבא דיבר איתו וניסה להוציא אותו מהמכונה באופן שהיה בלתי אפשרי. הילד נכנס דרך הפתח שממנו יוצאות הבובות, מין פלסטיק שנפתח בתחתית המכונה, וברגע שהוא נכנס לא היה אפשר להוציא אותו כי הוא התיישב".

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

"החיים התהפכו": מסע עם אמה של נעמה יששכר – בדרך לכלא הרוסי

מהומות בברצלונה: מפגינים קטלונים שיבשו את פעילות נמל התעופה

סוף למהומות באקוודור: הממשלה והמפגינים הגיעו להסכמות

חילוץ פעוט שנלכד במכונת בובות
חילוץ פעוט שנלכד במכונת בובות | צילום: ורון השחזות איכות

"אנשים רצו לשבור את הזכוכית אבל אמרתי שלא כי זה עלול לפגוע בילד. הכנסתי את היד מלמעלה ושברתי את הפלסטיק הפנימי כדי שהילד יוכל קודם כל לעמוד, ואז הבאתי מסור דיסק מהאוטו וחתכתי את המנעולים", הסביר מזרחי. "הילד בסדר גמור, שיחקתי איתו והבאתי לו בובות, הוא פיקס".