"תגיד שלום, ביבי": בן התשע שפגש את נתניהו • תיעוד

ילד שטייל בחוף הקשתות בקיסריה עלה על צוק עליו ישב רה"מ, ובין השניים התפתחה שיחה שצולמה במצלמתו. "אתם לא מאמינים את מי פגשתי - אני רואה את ביבי נתניהו"

זמן צפייה: 00:48

ילד בן תשע תיעד אתמול (שישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, בזמן שבילה בחוף הקשתות בקיסריה. הילד ששיחק באזור הצוק עליו ישב נתניהו, טיפס עליו במטרה לצלם את ראש הממשלה. "שלום חברים, אתם לא מאמינים את מי פגשתי - אני רואה את ביבי נתניהו, ראש הממשלה", אמר בהתלהבות הילד בסרטון.

בין השניים התפתחה שיחה, במהלכה שאל אותו ראש הממשלה: "אורי, מה אתה אוהב לעשות?", בתגובה, הוא ענה לו: "אני אוהב לרוץ על החוף". לאחר מכן שאל אותו נתניהו: "האם תרצה להיות ספורטאי כשתהיה גדול?, והילד השיב לו שכן.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

במשרד הבריאות ידונו בעומס בקניונים: "תישקל סגירה מיידית"

"זב ומצורע";"האיש המסוכן ביותר": עימות בין סמוטריץ' לליברמן

התפרצות קורונה במלון ישרוטל בים המלח; תיעוד מהמלון הריק

ראש הממשלה בנימין נתניהו כפי שתועד ממצלמתו של הילד
ראש הממשלה בנימין נתניהו כפי שתועד ממצלמתו של הילד | צילום: שימוש לפי סעיף 27א

יומיים לאחר המפגש בין השניים, התייחס נתניהו לכך בפתיחת ישיבת הממשלה: "בסוף השבוע יצאתי כמנהגי קצת להתאמן. אי אפשר ללכת כרגע לחדרי כושר, אז אפשר ללכת בחוץ באוויר הפתוח. זה טוב. גם שם אגב, אני משתדל לחבוש מסכה. בחוף הים בקיסריה, הלכתי לנוח לרגע, טיפסתי לקצה האקוודוקט, ואני רואה אנשים הולכים, איזו משפחה, במרחק של כמה מאות מטרים. פתאום אני שומע ילד קטן שמתחיל לצעוק, ורץ אליי במהירות עצומה ומטפס את המתלול הזה, שזה מאוד קשה לילד קטן, ומאוד מאוד מתרגש לפגוש את ראש הממשלה".

נתניהו הוסיף: "ילד נפלא. הוא אחר כך קרא לאמא גם שתוכל לצלם אותו, והוא החזיק בעצמו מצלמה. הוא כל כך התרגש ורצה לספר לחבריו. אז אני רוצה להגיד לכם – גם אני התרגשתי. אשרי המדינה שיש לה ילדים כאלה".