"ילד של אהבה": בן ה-9 שנפל אל מותו מצוק בבת ים הובא למנוחות

עשרות קרובים וחברים ליוו את טימופיי אשורטיה בדרכו האחרונה בבית הקברות הנוצרי ביפו. מורתו סיפרה: "היה ילד מלא שמחת חיים, נכנס עמוק ללב". אביו ספד לו: "תודה לאלוהים שהיה לנו אותך"

זמן צפייה: 00:38

טימופי אשורטיה, הילד בן ה-9 שנפל אל מותו מצוק בחוף בבת ים, הובא היום (שישי) למנוחות בבית הקברות הנוצרי ביפו. אביו של הילד, שהיה עמו בעת הנפילה, ספד לו: "תודה לאלוהים שקיבלתי אותך, תודה לאלוהים שהיה לנו אותך. תודה על הילד הזה".

ענבל בן נחום, מורתו של הילד סיפרה מעל קברו: "טימופי ילד של אהבה, ילד מלא שמחת חיים, אני לא מעכלת את מה שקרה. כולם מכירים אותך ונכנסת עמוק ללב. לא ידעתי שאפשר לאהוב ככה ילד, במהלך השנה ראיתי איזו נשמה ענקית יש לך", המורה הוסיפה: "אפילו צחקתי עם חברותיי שמרוב אהבה אליך אקרא לילד שלי טימופי. צפיתי לך עתיד מדהים, תודה על השנה הזאת איתך".

[brightcove_iframe video_id='news-news-flash-20190620-1700' autoplay='0' credit='חדשות 13' desc='' kid='1_2lmqtqs0' duration='63'']

"אתה כל כך מוכשר בריקוד ובספורט. הכי אהבתי את היכולת המדהימה שלך לשנות מצבי אירוע. בתוך כעס מצאת מה שיצחיק אותך. באותו היום, יום רביעי, נראית מאושר, זכית בתחרות ריצה. לימדת אותי כל כך הרבה", המשיכה. "זכינו בך אפילו לקצת, אבל זכינו לקצת. צפיתי לך עתיד מדהים. תודה על השנה הזאת לצדך. תנוח, ילד מתוק שלי, למרות שאתה בטח מחייך וצוחק שם. אוהבת אותך כל כך".

עוד בחדשות 13:

טרגדיה בבת ים: ילד נפל מצוק בחוף – ונהרג

טימופי אשורטיה בן ה-9 נהרג מנפילה מצוק בבת ים

לוויתו של טימופי אשורטיה
לוויתו של טימופי אשורטיה | צילום: חדשות 13

משפחתו של אשורטיה שנפל אל מותו לא הצליחה במשך זמן רב למצוא חלקת קבורה עבורו. ביממה האחרונה יצרו בני המשפחה קשר עם כל הכנסיות באזור המרכז, אך נאמר להם שאין מקום פנוי לקבורת הילד. בשל כך, הלווייתו התעכבה וגופתו נותרה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. לבסוף, ולאחר מאמצים רבים, נמצא מקום קבורה בבית העלמין הנוצרי ביפו.

כזכור, ביום רביעי נהרג טימופי בבת ים לאחר שנפל מצוק בחוף "סי פאלאס". הילד הגיע למסיבת פרידה מהחונך שלו בבית הספר, ונפל מהמצוק שלא היה מגודר לעבר המים.

צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו במצב אנוש לבית החולים וולפסון תוך כשהוא מבצע בו פעולות החייאה, אך הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו לאחר זמן קצר. המשטרה בודקת את נסיבות האירוע. מבית החולים נמסר כי "לצערנו הרב, למרות מאמצים כבירים בהחייאה ובחדר הניתוח, הילד נפטר. הוא הגיע אלינו במצב אנוש ונלחמנו על חייו, אך המאמצים לא צלחו".

חובש מד"א יהודה שטינהרטר, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על החול בחוף ילד בן תשע מחוסר הכרה. אנשים במקום סיפרו לנו שהוא הידרדר מראש צוק עד לחוף מגובה של כ-10 מטרים. הילד סבל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ, ופינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול רפואי, כשמצבו קריטי".