חברתה של ההרוגה בכביש 443: "הייתה בעננים כשגילתה שיש לה בת"

עדנה ברון, חברתה של ציפי רימל שנהרגה עם בתה התינוקת בתאונה בסמוך לירושלים, סיפרה: "היא הייתה מחנכת, מאוד יצירתית וסוחפת, נגעה בכולנו". חברת משפחה: "אין אדם ביישוב שלא הכיר אותה"

זמן צפייה: 02:55

עדנה ברון, חברה של ציפי רימל שנהרגה הלילה (ראשון) בתאונת הדרכים בכביש 443 סיפרה: "עבדתי עם ציפי הרבה שנים. היא גרה פה ביישוב הרבה שנים. היא עבדה בבית ספר כמורה לאנגלית קרוב לעשור, היא הייתה מחנכת. מאוד יצירתית ומאוד סוחפת ונגעה בכולנו".

"כשהתינוקת נולדה לפני שלושה שבועות, היא הייתה בעננים. היא כל כך רצתה בת", הוסיפה. "החיוך לא זז מהפנים שלה מהיום שנודע לה שזה בת. מתפללים לרופאתו של הבן הגדול. היום הוא בן 12 והיא כבר תכננה את בר המצווה שלו, שיתפה את התוכנית שלה. סעדנו ביחד, והכל היה מתוכנן, יודעת מה יהיה, כמעט לפרטי פרטים".

חברה נוספת של המשפחה, יהודית בן נון תושבת היישוב נווה צוף שבו התגוררה המשפחה, סיפרה: "אין פה אף אחד שלא הכיר אותם, הייתה לה ולאפרים נגיעה כמעט בכל דבר ביישוב. אנחנו באבדה מאוד גדולה ואני חושבת שלהיות בסיטואציה שקוברים אמא ומניחים עליה את התינוק באותו קבר זה משהו שאי אפשר לתאר.

עוד בחדשות 13:

"בלי בלמים, על 140": השיחה עם המוקד שמנעה תאונה • תיעוד

"אסון בלתי נתפס": ציפי ובתה נועם נהרגו בתאונת הדרכים ליד י-ם

אסון ליד ירושלים: אם ובתה בת ה-3 שבועות נהרגו בתאונת דרכים

ציפי רימל ובתה נועם רחל שנהרגו בתאונה עם אב המשפחה אפרים
ציפי רימל ובתה נועם רחל שנהרגו בתאונה עם אב המשפחה אפרים | צילום: באדיבות המשפחה

"אנשים לא מבינים כמה תאונות דרכים זה פוגע והורס משפחות. אתה יכול להיות הנהג הכי טוב, ופשוט היה נהג מטורף שעוד לא ברור למה נכנס להם", הוסיפה. "הלוואי וזה יהיה הקורבן האחרון, שפשוט כל אחד יעשה את ההשתדלות שלו".

כאמור, ציפי רימל בת ה-34 ובתה נועם רחל בת השלושה שבועות מהיישוב נווה צוף שבבנימין נהרגו בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה הלילה בצומת גבעת זאב סמוך לירושלים. אבי המשפחה, אפרים, מאושפז במצב קשה, ובנו איתי בן ה-12, שחוגג היום יום הולדת, נפצע אנוש. למשפחה עוד שלושה ילדים שלא היו באירוע, ילדה בת 9, וילדים בני 7 ו-3.

בהקלטת שיחת הטלפון למד"א נשמעת עדת ראייה לתאונה מתארת את מצבם של הנפגעים. "יש פה אישה שלא נראית בהכרה ותינוק בסל-קל שלא מגיב", אמרה. "כולם פה מנסים לפתוח את האוטו ולהוציא את התינוק". בהמשך ביקשה מהמוקדן שישלח גם מכבי אש כדי לחלץ את בני המשפחה מהרכב.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20191201-1738' autoplay='0' credit='' desc='הדיווח למד"א על התאונה בכביש 443' kid='1_bbn9nb61' duration='92'']

המשטרה בודקת את החשד שהנהג הפוגע, שנפצע בינוני-קשה באירוע, נסע במהירות של כ-180 קמ"ש ופגע בעוצמה ברכב המשפחה. בוחני תאונות הדרכים אספו ראיות ועלה החשד כי התאונה התרחשה בזמן שהרכבים היו בנסיעה, וכתוצאה ממנה נפגעו שלושה רכבים נוספים שעמדו בצומת.

"זה אסון בלתי נתפס, מדובר במשפחה מלאת חסד ועשייה. בית היישוב כולו אבל, ומחזק את המשפחה", נמסר מטעם נווה צוף.