שיפור במצבו של איציק סעידיאן: "הוא מסמן עם הידיים והעיניים"

אחותו של הלוחם לשעבר שהצית עצמו במחאה על הטיפול בנפגעי פוסט טראומה, לאה סעידיאן, עדכנה כי מצבו השתפר. אחיו סיפר לחדשות 13: "בפעם הראשונה הוא ממש ענה על שאלה וכולנו בכינו"

זמן צפייה: 01:49

לאה סעידיאן, אחותו של הלוחם לשעבר שהצית את עצמו, איציק סעידיאן, עדכנה היום (ראשון) כי מצבו השתפר לאחרונה: "יש שיפור במצב של איציק", אמרה. "הוא כבר שבוע בתהליך להעלות אותו במשקל , הוא מגיב, הוא מסמן עם הידיים קצת עם העיניים יש סימנים שהוא נמצא איתנו מנסה לענות לנו".

אחיו של איציק, אבשלום, אמר היום לחדשות 13: "הרופאים כבר לפני שבועיים אמרו שהם רוצים לאט לאט להעיר אותו, כדי לגמול אותו מכל החומרים, והיום בפעם הראשונה הוא ממש ענה על שאלה וכולנו בכינו. הוא לא מצליח כרגע לדבר ועדיין מוגדר בסכנת חיים, אבל יש שיפור קל ורואים שהגוף מגיב לאט לאט להחלמה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

שווייץ: מסתמן רוב גדול במשאל העם בעד נישואים חד מיניים

יד ימינה של מרקל או ראש עיר לשעבר: גרמניה בוחרת קנצלר

מאבק מעונות היום מחריף: יחלו בשביתה לא מוגבלת בזמן

"אני אישית לא ישן כבר שבועיים ומחכה לרגע הזה, אני כל יום נכנס ומנסה לראות אם הוא מגיב, מורידים לו ממש בהדרגה את החומרים וכל יום הוא מגיב קצת יותר".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2109261650' autoplay='0' credit='' desc='אבשלום, אחיו של איציק סעידיאן, בריאיון ל"הכל כלול"' poster='' kid='1_298gtnws' duration='125']

כזכור, סעידיאן הצית את עצמו בחודש אפריל האחרון בפתח משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה, בעזרת בקבוק עם חומר דליק אותו שפך על עצמו לפני שהדליק את האש. הוא פונה לבית החולים במצב אנוש כשהוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו.