עפים על החופשה: הישראלים מסתערים על הסופ"ש הארוך של ראש השנה

יותר ממיליון נופשים ינצלו את החופש בן חמשת הימים שיווצר בחגים, ויבלו את התקופה באיי יוון וביעדים נוספים. גם אם מזג האוויר יתחיל להתקרר, תמיד אפשר לצאת לטיול בטבע ובכפרים מקומיים

זמן צפייה: 03:31

יותר ממיליון נוסעים ינצלו את סוף השבוע הארוך שיווצר במהלך החגים לחופשה משפחתית, כשבראש רשימת היעדים הפופולאריים לפי נתוני חברת "אמדאוס", מככבים בדיוק כמו בקיץ -  איי יוון, בהם כרתים, רודוס, קוס, וגם השכנות קפריסין ואנטליה. אילן שלו, מנהל שיווק, "קווי חופשה", הסביר: "השנה אנחנו רואים תנועה מאוד גדולה של הזמנות לכיוון איי יוון, בעיקר זאת, משום שראש השנה בעצם 'נופל' עם גשר של סוף שבוע ומייצר חופשה ארוכה של חמישה ימים".

נוסעים בנתב''ג
נוסעים בנתב''ג | צילום: החדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מסע בין כוכבים: כך נראה המרוץ להקמת מלון בחלל החיצון

"הצפיפות מולידה ריבים – וקרבה": הכירו את טרנד טיולי הקרוואן

השוטר הצעיר: אוריה הקטן הגשים חלום – והתגייס למשטרה ליום אחד

מי שנזכר מאוחר, ורוצה בכל זאת לקפוץ לאחד האיים השכנים יכול למצוא חבילת נופש באי קוס. חופשה הכוללת טיסות ושהייה של ארבעה לילות במלון ארבעה כוכבים הכל כלול, ובו גם פארק מים יעלה 1,860 שקלים לאדם. כמו כן, חופשה באי רודוס במלון חמישה כוכבים תעלה 2,170 שקלים לאדם בחדר משפחתי.

רצוי לשים לב, בטרם מזמינים את החופשה החלומית, שהחגים מתחילים השנה מאוחר יחסית, ומזג האוויר השמשי הנלווה בדרך כלל לחופשה באיים הציוריים, לא מובטח. כמובן שתמיד ניתן להמיר את נופש הבטן-גב בטיול בטבע, למשל לעמק הפרפרים ברודוס או לכפרים בחלקו ההררי של האי, או אזור קניוני הסלע במערב כרתים.