הנהג הדורס מירושלים: "מתנצל בפני משפחתו של איתמר בן אבו"

איברהים חאמד, שדרס למוות את בן ה-47 במוצאי חג הפורים כשהותקף על ידי המון בשכונה חרדית בבירה, התנצל בריאיון לחדשות 13 על שאירע. "מבקש מאלוהים שלא ישים אף אחד במצב שאני הייתי בו"

זמן צפייה: 02:35

איברהים חאמד שדרס למוות את איתמר בן אבו בלב שכונה חרדית בירושלים במוצאי פורים, שוחרר ממעצר. בריאיון לחדשות 13 התנצל הערב (רביעי) לפני משפחתו של איתמר, שכבר הודיעה כי היא סולחת לו, ומאשימה בתאונה את התוקפים היהודים - שניסו לעשות בו לינץ'.

"מבקש מאלוהים שלא ישים אף אחד במצב שאני הייתי בו. אני לא יודע אם מישהו אחר היה מצליח לצאת משם, אני לא יודע איך אני יצאתי משם", סיפר חאמד. לדבריו, לפני שההמון התחיל לתקוף אותו מישהו זיהה אותו כערבים. לאחר מכן, החלו לזרוק עליו אבנים. "שברו את הדלתות, קפצו עליי לתוך המיניבוס וחנקו אותי", שיחזר.

איתמר בן אבו, נהרג מפגיעת רכב בירושלים
איתמר בן אבו, נהרג מפגיעת רכב בירושלים

לאחר התאונה, חאמד הצליח לברוח ברגל עד לחנות משקאות בשכונה סמוכה. בתיעוד ממצלמות אבטחה שפורסמו בחדשות 13 תועד חאמד נכנס לחנות, מתחנן להזמין משטרה ומד"א ואז מתמוטט בפתח החנות.

על מותו של בן אבו הוא התעדכן רק במהלך חקירתו. הוא נחשד בהמתה בקלות דעת ולאחר ששוחרר למעצר בית, הוא מבקש סליחה על מה שקרה. "אני מצטער על הכול. כואב לי הלב עליו", אמר.