החשוד בפגע וברח בירושלים לחוקריו: "לא נהגתי ברכב בעת התאונה"

סנדרוסי, שהסגיר עצמו למשטרה לאחר שנמלט במשך שבוע, טען בחקירתו כי שכר את המכונית ובתום זמן ההשכרה השאיר אותה במקום שעליו סוכם. מאז, לדבריו, הוא לא יודע מי נהג בה • פרסום ראשון

עזרה באיתור חשוד בפגע וברח בירושלים
עזרה באיתור חשוד בפגע וברח בירושלים | צילום: דוברות המשטרה

נתנאל סנדרוסי, החשוד בתאונת הפגע וברח בירושלים שהסגיר עצמו למשטרה, אמר אתמול (ראשון) לחוקריו כי הוא כלל לא נהג ברכב בעת התאונה. לטענתו, הוא שכר את הרכב מאדם חרדי המשכיר את מכוניתו בציבור החרדי, ובתום ההשכרה השאיר את הרכב במקום שסוכם עם השוכר. מאז, לדבריו, הוא לא יודע מי נהג בו.

כאמור, מוקדם יותר היום סנדרוסי הסגיר את עצמו למשטרה ונעצר לחקירה. בשבוע מאז אירעה התאונה, חיפשה המשטרה את סנדרוסי ואף קראה לציבור לסייע במציאתו. במהלך השבוע החולף פנו אזרחים רבים לסנדרוסי דרך הרשתות החברתיות בבקשה שיסגיר את עצמו.

תיעוד מזירת תאונת הפגע וברח בירושלים, שבה נפצע אנוש ילד בן 7
תיעוד מזירת תאונת הפגע וברח בירושלים, שבה נפצע אנוש ילד | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

כאמור, ביום חמישי ביקשה המשטרה את סיוע הציבור במאמצי החיפושים אחר נתנאל סנדרוסי, החשוד במעורבות בתאונת הפגע וברח שאירעה השבוע בשכונת רמות שבבירה. לאחר התאונה, נמצא הרכב הפוגע סמוך ליישוב גבעת זאב שבאזור. "כל היודע דבר על מקום הימצאו של החשוד או זיהה אדם העונה לתיאור, מתבקש לדווח על כך בהקדם למוקד המשטרה", כתבה המשטרה.

הסריקות אחר הנהג החלו ביום ראשון שעבר, לאחר שהרכב שעל פי החשד היה מעורב בתאונה נמלט מהמקום. צוות מד"א שהגיע לזירה ביצע בילד שנפצע פעולות החייאה - ופינה אותו לבית החולים שערי צדק שבעיר.

"מדובר באירוע קשה מאוד", סיפר חובש מד"א דניאל דובינקי. "במרכז הכביש שכב ילד קטן במצב אנוש מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ראשונית בשטח והענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, הנשמות ועיסויים והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה לבית חולים".