חשד לפגע וברח: הולך רגל נפצע קשה מפגיעת רכב בבאר שבע

המשטרה הקימה מחסומים בסמוך לזירת התאונה ברחוב הכט בעיר, במטרה לאתר רכב שברולט לבן, שעל פי החשד דרס את הפצוע בן ה-40 – ונמלט מהמקום. מאוחר יותר נהגת הרכב הסגירה עצמה למשטרה

אמבולנס (אילוסטרציה)
אמבולנס (אילוסטרציה) | צילום: דוברות מד"א

חשד לפגע וברח: גבר בן כ-40 נפצע היום (ראשון) קשה מפגיעת רכב ברחוב ראובן הכט שבבאר שבע. על פי החשד, הרכב הפוגע נמלט מהמקום. המשטרה הקימה מחסומים באזור ופתחה בסריקות לאיתורו של רכב שברולט לבן, שעל פי החשד פגע בהולך הרגל – ונמלט. מספר שעות לאחר מכן נהגת הרכב בהפוגע הסגירה את עצמה למשטרה.

לפני כשבועיים נהרג הולך רגל בן 39, ככל הנראה מפגיעת רכב בשדרות ההסתדרות שבחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירת התאונה בשדרות ההסתדרות שבעיר, העניקו לגבר שנפצע אנוש טיפול רפואי, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. עדי ראייה העידו כי הגבר נפגע מרכב חולף - שנמלט מהמקום.

"כשהגענו למקום ראינו גבר בן 39 שוכב על הכביש מחוסר הכרה. הוא סבל מפגיעה רב מערכתית והיה ללא נשימה וללא דופק, ואנשים במקום סיפרו שהוא נפגע מרכב", סיפר פארמדיק מד"א עידן לביא. "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

עוד בחדשות 13:

לאחר שאביו נרצח בפיגוע: שלומי מרק נהרג בתאונת דרכים בכביש 6

חשד לפגע וברח: הולך רגל בן 39 נהרג בחיפה

בן 50 נהרג מפגיעת רכב בבאקה אל-גרבייה; הולכת רגל נהרגה בי-ם

זירת התאונה בשדרות ההסתדרות בחיפה
זירת התאונה בשדרות ההסתדרות בחיפה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

לפני כשלושה שבועות נפצע עורך הדין ארי שמאי בן ה-54 באורח בינוני בדרך מנחם בגין בתל אביב, לאחר שנפגע מרכב בזמן שרכב על אופניים חשמליים, במה שמסתמן כתאונת פגע וברח. הוא פונה לבית החולים איכילוב בעיר כשהוא במצב יציב ובהכרה מלאה עם חבלות בגפיים.

בחודש פברואר נעצר צעיר בן 28, תושב רהט, בחשד למעורבות בתאונת ה"פגע וברח" שאירעה אמש בכביש 264, שבה נהרג רוכב אופניים בן 38, אזרח זר מבלארוס. במסגרת חקירת המשטרה את המקרה, אותר בסריקות הרכב הפוגע מוסתר בתוך דיר באחד ממתחמי המגורים ברהט. מספר חשודים עוכבו, ובסיום החקירה הוחלט על מעצרו של החשוד. הוא יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע.