"הפי האוור" - בבית: חברות ההייטק שמנסות לשמור על שגרה

בשל התפשטות המגפה, חברות רבות נאלצו להורות לעובדים שלא להגיע אל מקומות העבודה. בחלק מהמשרדים בחרו לנסות ולהמשיך את השגרה, ובה גם הפתעות לעובדים. "חשבנו איך להקל עליהם"

מסיבת "האפי הוואר" אונליין בחברת "אלמנטור"
מסיבת "האפי הוואר" אונליין בחברת "אלמנטור", בצל הקורונה | צילום: באדיבות חברת אלמנטור

מגפת הקורונה: ברקע התפשטות המגפה, עובדים בחברות ההייטק השונות בארץ עובדים מהבית. בחברות אלה, שבהן התרגלו העובדים לתנאי עבודה משופרים, בהם מקררים מלאי אוכל ופעילויות, פועלים על מנת להקל על חיי העובדים - ומציעים "האפי האוור" בימי חמישי, הפעם - בשיחות ווידיאו משותפות.

חברת ההייטק ''אלמנטור''
חברת ההייטק ''אלמנטור'' | צילום: ofir abe

בחלק מהחברות פרסמו לעובדים שתתקיים "שעה שמחה", האפי הוואר, והם מוזמנים להתחבר אל שיחת הוועידה המשותפת לכל העובדים. בהזמנה נכתב: "הביאו את האלכוהול בעצמכם". בחברת "אלמנטור" המציעה פלטפורמה לבניית אתרים, בחרו להזמין את העובדים לאירוע כזה ולשלוח לכל עובד שובר מתנה לפיצה ושתייה.

''האפי האוור'' אונליין בחברת ''אלמנטור''
''האפי האוור'' אונליין בחברת ''אלמנטור'' | צילום: באדיבות חברת ''אלמנטור''

לכתבות נוספות בחדשות 13:

סלון תרבות: המוזיאונים שמציעים סיורים וירטואליים – למבודדים

"אווירה רגועה": הקשישים מהדיור המוגן בי-ם מספרים על הבידוד

אירוח מהבית: מגישי תוכניות הלילה מסתגלים לשינוי עקב הקורונה

''האפי האוור'' אונליין בחברת ''אלמנטור''
''האפי האוור'' אונליין בחברת ''אלמנטור'' | צילום: באדיבות חברת ''אלמנטור''
סמנכ''לית משאבי אנוש ב''אלמנטור'', אריאלה ביכלר
סמנכ''לית משאבי אנוש ב''אלמנטור'', אריאלה ביכלר | צילום: רונה טפר

סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה, אריאלה ביכלר, סיפרה: "זה התחיל ממחשבה של 'איך דואגים לעובדים, איך יהיה להם קל יותר להעביר את סוף השבוע'. שאלתי את המנכ"ל מה דעתו שנעשה 'האפי הוואר' של כולם יחד, באפליקציית שיחות ועידה בווידיאו, כך שנוכל לראות ולשמוע אותם, ולשדר עסקים כרגיל. הוא שמח ואפילו אמר שהוא חשב על זה גם. הלכנו על הרעיון של הפיצות, כי בדרך כלל אנחנו מביאים לאירועים האלה הרבה כיבוד, ופיצה זה הכי קל, כי זה נגיש למשלוח לכולם. קנינו שוברים לכל העובדים, כולם קיבלו והם יכולים כמובן לבחור להם איזה פיצה שהם אוהבים, וכך נוכל להמשיך יחד את המסורת של החברה, הפעם בשיחת וידיאו".

חברת ההייטק ''אלמנטור''
חברת ההייטק ''אלמנטור'' | צילום: ויקטור ויקי לוי

בהתייחס לעבודה מהבתים של כל עובדי החברה, אמרה ביכלר: "בקרב ההורים שעובדים בחברה האווירה קצת יותר מאתגרת, מאוד קשה לאזן בין הילדים והעבודה מהבית, בני הזוג והכל 24/7 בבית. אבל, בסך הכל נראה שכולם התגייסו וממש נותנים את כל כולם לעבודה".