העונה החמה: כמה תעלה חופשה חורפית למרגלות החרמון?

ממג'דל שאמס, דרך נווה אטי"ב ועד לקיבוץ עין זיוון: השלג צבע בלבן את פסגות ההרים הגבוהים, והישראלים נוהרים לרמת הגולן ליהנות מהחורף הקצר

זמן צפייה: 04:06

החורף הגיע לישראל, והשלג שצבע בלבן את פסגות ההרים הגבוהים, מושך את הישראלים לנהור בהמוניהם לחופשה חורפית למרגלות החרמון. ככל שמתקרבים לאתר התיירות – גם המחירים מתחילים לטפס.

לילה במלון במג'דל שאמס, היישוב הקרוב ביותר לאתר הסקי, יעלה 600-1,000 שקלים. "אנחנו נמצאים במרחק של חמש דקות משער האתר", סיפרה ספדין נדין, ממלון נרקיס שבכפר. "לא צריכים לחכות בפקקים בכניסה".

אתר החרמון
אתר החרמון | צילום: אתר החרמון

במושב נווה אטי"ב, הממוקם כחמישה קילומטרים מאתר החרמון, תעלה לינה של לילה אחד 900 שקלים, ובמרום גולן הנמצאת במרחק של 19 קילומטרים מהאתר, יעלה לילה 850-950 שקלים. בסמוך לקיבוץ קיימות גם כמה אטרקציות נוספות, מרכיבה על סוסים וטיולי טרקטורונים ועד טיפולים אלטרנטיביים באווירה כפרית.

בקיבוץ עין זיוון ישנן כמה אפשרויות לינה, ומחירן ללילה נע בין 500-1,000 שקלים. בקיבוץ מגוון פעילויות לכל המשפחה, בהם מפעל שוקולד, מסלולי טיולים וסדנאות. האטרקציה הכי גדולה בקיבוץ היא מסעדת "מטרלו" שמציעה מטבח איטלקי וארוחת בוקר במחירים מפנקים.