חשד: פרץ לדירה בחיפה, ניסה להימלט דרך המרפסת - ונפל אל מותו

על פי החשד, גבר בשנות ה-40 לחייו חדר לבית בקומה השלישית. כשהדיירות הפתיעו אותו, הוא ניסה לברוח דרך המרפסת - ונפל. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה אך נאלץ לקבוע את מותו

זמן צפייה: 00:15

גבר בשנות ה-40 לחייו נהרג היום (שבת) לאחר שפרץ לדירה בחיפה, וקפץ מהמרפסת אל מותו כשניסה להימלט. מתחקור ראשוני של המשטרה עולה כי החשוד נכנס לדירה בקומה השלישית, ולאחר שדיירות הבית הפתיעו אותו, הוא ניסה לברוח וכאמור נפל אל מותו. צוות מגן דוד אדום ביצע בדיקות רפואיות, אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

פראמדיק מד"א, אסעד ג'ו חדאד, סיפר: "בשביל הגישה, סמוך לכניסה למבנה שכב הפצוע כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית לאחר שככל הנראה נפל מגובה של מספר קומות. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

לפני כחצי שנה, מספר גברים ניסו לפרוץ לבית הוריה של צליל כספי מיקנעם עלית, שבו שהתה באותו זמן עם בנה התינוק. בריאיון ל"חמש" עם יעקב אילון, סיפרה כספי על התושייה הרבה שגילתה, שהצליחה בסופו של דבר לגרום לפורצים לברוח, ולה ולבנה לצאת ללא פגע מהאירוע.

"הרדמתי את הילד בחדר, ולפתע התחילו דפיקות בדלת ושמעתי קול שאני לא מזהה. ראיתי דרך החלון כמה בחורים לא מוכרים שמסתובבים בגינה שניסו לפרוץ את מנעול הדלת", אמרה כספי. "היו לי מספר שניות להחליט מה אני עושה, והחלטתי לשמור על שקט ולהפתיע אותם לפני שהם יפתיעו אותי", הוסיפה.

כספי המשיכה: "פחדתי, אבל זה היה עניין של רגע - או שהם יפתיעו אותי והכוח יהיה בידיים שלהם, או שאני אפתיע אותם. החלטתי קודם כל להפעיל את המצלמה בטלפון, ופתחתי את הדלת בזמן שהם בפעולה. לא היה להם זמן להגיב והם ברחו ברגע שפתחתי את הדלת, הם נורא נבהלו וזה היה המזל שלי".

כספי נשאלה כיצד הצליחה לגייס את קור הרוח כדי להבריח את הפורצים והשיבה: "מה שהניע אותי זו המחשבה שאם הם יכנסו כשאני לבד בבית עם התינוק, הכוח יהיה אצלם". לבסוף, סיכמה כספי והמליצה: "פורצים יכולים להגיע בכל שעה, במקרה שלי זה היה ממש ב-12 בצהריים, באור יום. צריך להיות מאוד ערניים וזהירים".