בן ה-16 שעזב הכול - ועבר לגור עם סבו בזמן משבר הקורונה

לפני חודש וחצי התייצב גל בבית סבו יעקב בן ה-89 - והפך בן רגע לחבר, צוות הניקיון והמטפל של הקשיש. הוא משחק איתו, עוזר לו להתרחץ, וגם מעלה איתו תמונות לאינסטגרם. "אהיה פה כמה שצריך"

זמן צפייה: 02:11

נערים בני גילו כבר חזרו לשגרה חלקית ואפילו הספיקו להיפגש עם כמה מחבריהם, אבל גם היום, חודש וחצי אחרי שהתייצב בבית סבו - גל אוחנה בן ה-16 לא מתכוון ללכת לשום מקום.

גל ויתר על הכול - החברים, המשחקים במחשב ואפילו נטפליקס, כדי להיות צמוד לסבא שלו, סבא יעקב בן ה-89. "אני אומר לו, מחר המטפלת תבוא, תעשה כך וכך... הוא אומר, איזה מטפלת? אני פה, אף אחד לא ייכנס", סיפר הסב.

גל אוחנה וסבא יעקב
גל אוחנה וסבא יעקב | צילום: חדשות 13

"ביום הראשון שבאתי לפה אמרתי לעצמי, זה ייקח עוד הרבה זמן", סיפר גל. "בהתחלה היה לי קשה, בשבוע הראשון משעמם, לא היה לי אינטרנט, ואמרתי לעצמי, אז מה? המטרה היא לעזור לסבא. אז לא נורא. כמה זמן שצריך אני אהיה פה".

מאותו הרגע גל הוא לא רק הנכד אלא גם החבר, צוות הניקיון והמטפל של סבא. הוא משחק איתו במשחקי קופסה, עוזר לו להתרחץ, מעלה איתו תמונות לאינסטגרם והשניים אפילו אימצו תוכי שאותו הם מגדלים יחד. וזה ממש לא הכול - סבא יעקב הוא צמחוני אז הנכד המתחשב החליט שגם הוא לא אוכל בשר עד שיחזור הביתה.

גל אוחנה וסבא יעקב
גל אוחנה וסבא יעקב | צילום: חדשות 13

למרות ההקלות, גל לא מתכוון לעשות הנחות לעצמו, וגם לא סבא יעקב, שלא תשמעו אותו מתלונן בכלל. "זה מרגש אותי, ועוד איך מרגש. אין בדידות, אתה חי עם מישהו בבית", סיפר.