"אני האחרון ששמע אותם": המוקדן שענה לשיחת הנערים שנחטפו נחשף

אודי אדרי, אז חייל בשירות המשטרה, היה זה ענה לשיחה של גיל עד שער בליל החטיפה ב-2014. עם שחרורו מצא את השלווה במטבח וכיום משתתף ב"משחקי השף": "המטבח מרגיע לי את המחשבות"

זמן צפייה: 03:34

כמעט שלוש שנים שאודי אדרי לובש את המקטורן הלבן שלו מדי יום, נושם את אדי הבישול ומוצא במטבח מקום מפלט. אדרי חיפש את השקט שלו מאז יוני 2014, אז הוא היה חייל ששירת כמוקדן במשטרת מחוז ש"י, וענה לשיחה של גיל עד שער בליל החטיפה של שלושת הנערים על ידי מחבלי חמאס. "שמעתי 'חטפו אותי', שמעתי בלגן, מן מריבה", שיחזר. "בסופו של דבר הסתבר שזה היריות. אחר כך זה זרק אותי, אני הייתי האחרון ששמע אותם".

ביוני 2014 נחטפו שער, נפתלי פרנקל, ואייל יפרח בגוש עציון על ידי מחבלי חמאס. רק לאחר 18 ימים במהלך מבצע חיפושים נרחב נמצאו גופותיהם. שיחת הטלפון למוקד המשטרה עמדה במרכז המחדל המשטרתי בטיפול בחטיפה שהוגדרה תחילה כשיחת "הטרדה", אך ועדת החקירה קבעה שאדרי פעל כשורה.

עוד בחדשות 13:

חודש לאחר האירוע: נעצרה החוליה שיידתה אבנים ופצעה קצין צה"ל

ניסיון פיגוע דקירה בירושלים: אין נפגעים, החשוד נעצר

תחקיר ירי הנ"ט בצפון: המג"ד וסגנו ננזפו, המח"ט זומן להבהרה

אודי אדרי
אודי אדרי | צילום: חדשות 13

למרות זאת, האירוע המשיך לרדוף אותו. "אף אחד לא יודע מה עובר עליך בפנים ואיך אתה בסערת רגשות אחת גדולה, ושבלילה אתה לא יישן כמו שצריך", שיתף. "אתה כל הזמן חושב על זה ואתה לא יכול לשמוע צלצול של טלפון כי אתה מפחד מזה".

השנה החליט אדרי לקחת את האהבה שלו למטבח צעד נוסף קדימה, ולהשתתף בתוכנית "משחקי השף" שעונתה הרביעית תתחיל הערב (רביעי). "אני אוהב לבשל ועושה את זה באהבה גדולה", סיפר. "זו התמודדות שלי עם מה שקרה אז, הבנתי שזו באמת תרפיה וזה מה שמרגיע ומשקיט לי את המחשבות".