נברשות, ציורי שמן ושעון בן 180 שנה: הדירה הפריזאית בדרום ת"א

הדירה ממוקמת במרחק הליכה משוק לוינסקי - ונראית כמו ארמון צרפתי מהמאה ה-18. עיצובה ארך שנים, והושקעו בה מאות אלפי שקלים. כעת היא עומדת למכירה, במחיר של 3.5 מיליון. "יצרתי עולם משלי"

זמן צפייה: 02:40

הדירה של רונן סאס, מעצב גרפי, שממוקמת מרחק הליכה משוק לוינסקי שבתל אביב, נראית כמו חלק מארמון צרפתי או בית פריזאי במאה ה-18, עם נברשות מפוארות, ציורי שמן, עיטורי זהב ושעון בן 180 שנה. הבנייה, העיצוב והעיטורים ארכו שנים והושקעו בהם מאות אלפי שקלים על חומרים, העתקים של ציורים וגם ריהוט שחלקו מקורי.

סאס סיפר מדוע השקיע כל כך הרבה כסף בדירה: "במקום לנסוע כל פעם לחו"ל, לקחת מטוס בשביל לראות את הדברים שאני אוהב, אני פשוט חי במה שאני אוהב. אז יצרתי לי את עולם משלי שלא קיים פה כל כך בארץ". תג המחיר של הדירה עומד על שלושה מיליון ו-250 אלף שקלים, כחצי מיליון שקלים יותר לדירת חדרים ברחוב. אך זה לא מסתכם רק ברכישת הבית, מי שיקנה אותו יידרש גם לתחזוקה לא פשוטה שוודאי לא תהיה זולה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

נטע זכתה באירוויזיון – והמופע בת"א זכה לשבחים • מסכמים עשור

מאסון צ'רנוביל ועד נתניהו: הערכים הנקראים בוויקיפדיה ב-2019

סרט אימה ביפן: "ספינת רפאים" ובה גוויות וגולגולות נסחפה לחוף

דירתו של רונן סאס, שעוצבה בסגנון צרפתי
דירתו של רונן סאס, שעוצבה בסגנון צרפתי | צילום: חדשות 13

אמנם מדובר בדירה קלאסית אבל גם כאן, מאחורי לוחות העץ, אי אפשר היה להימנע ממעט קדמה. סאס סיפר על האופן שבה שמר על המראה הייחודי של הדירה, מבלי לחשוף את הטכנולוגיה המודרנית בה: "הבית מתוכנן בצורה שמחביאה ומטמיעה את כל הדברים שלא צריכים להיראות – כגון מזגנים וטלוויזיות".

סאס סיפר מדוע החליט לוותר על הדירה, למרות ההשקעה רבת השנים והסכומים הגבוהים שהוציא: "בוער בי להמשיך הלאה. אך זה בהחלט קשה לעזוב דירה כזאת, היום בו אצטרך למסור את המפתח יהיה לא קל עבורי, אבל צריך לפעמים להמשיך הלאה".