בעקבות תחקיר "הצינור": תלונה ראשונה במשטרה נגד שי אביטל

במסגרת הטענות לעבירות מין של סוכן הדוגמניות שנחשפו בתוכנית, פנתה צעירה ראשונה להגשת תלונה. מוקדם יותר פורסם בחדשות 13 מצד גורם במשטרה כי תלונה תוביל לפתיחת חקירה

זמן צפייה: 05:22

בעקבות תחקיר "הצינור": תלונה ראשונה הוגשה היום (ראשון) במשטרה נגד סוכן הדוגמניות הבכיר, שי אביטל. זאת, על ידי צעירה שנחשפה בתחקיר שנעשה בתוכנית "הצינור" במהלכו עלו טענות עבירות מין שביצע. מוקדם יותר היום, פורסם בחדשות 13 מצד גורם במשטרה כי תלונה תוביל לפתיחת חקירה.

כזכור, התחקיר שפורסם במלואו אמש ב"צינור" חושף לראשונה עבירות מין, לכאורה, שביצע אביטל, בין הסוכנים הבכירים בארץ בתחום הדוגמנות. אביטל מייצג בין היתר את קורל סימנוביץ', אסתי גינזבורג, נטע אלחמיסטר, טיילור מלכוב ועוד. אביטל ידוע כמי שמשתיק את מי שרוצה להתלונן עליו - בעבר שלח צילום של תלונה במשטרה לדוגמנית שאיימה להתלונן עליו, במטרה להרתיע אותה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>  

לאחר שלושה שבועות שקטים: שריפות בעוטף כתוצאה מבלוני תבערה

מנכ"ל משרד הבריאות נגד מתווה שרת החינוך: יש נקודות לא סגורות

שגריר הישראלי הראשון באיחוד האמירויות: אמיר חייק

המלאכיות של שי אביטל
המלאכיות של שי אביטל | צילום: יחצ

עוד נחשף בתחקיר כי אביטל שילם לדוגמנית ישראלה אבתאו 120 אלף שקל בתמורה לשתיקתה לאחר שהתלוננה עליו שנכנס למיטתה כשהייתה בת 16 ובמקרה נוסף חיכך את תמונתה על איבר מינו מול עיניה. עדויות נוספות נחשפות בתחקיר כולל הודעות והקלטות ששלח הסוכן לדוגמניות בהן הציע הצעות מגונות והטיח עלבונות אם לא קיבל את מה שביקש.

אחת הדוגמניות מעידה מול המצלמות כיצד הגיעה לדירתו של אביטל והוא חיכה לה עם מגבת, "הוא הדביק אותי לקיר והכניס את הלשון שלו לתוך הפה שלי, זה ה'שלום' של שי אביטל". בעדות נוספת מספרת דוגמנית אחרת כי הגיעה לחדרו בבית מלון "לאונרדו" לריאיון עבודה, שם לדבריה הוא הציע להכניס אותה לבית "האח הגדול", הוריד את מכנסיו ואמר לה "אם את רוצה את יודעת מה את צריכה לעשות".