"הכול הלך": מייבש הכביסה התפוצץ - בית המשפחה נשרף כליל

טלי, שביתה עלה באש לאחר שהמכשיר החשמלי התפוצץ, סיפרה בריאיון ל"שש" כי אילולא היו מספיקים לצאת מהבית בזמן, הם היו נלכדים בתוכו • האזינו לשיחה למוקד החירום

בית משפחת לוי שנשרף בעקבות פיצוץ של מייבש הכביסה
בית משפחת לוי שנשרף בעקבות פיצוץ של מייבש הכביסה | צילום: חדשות 13

ביתה של טלי לוי ממושב יפית נשרף כליל בעקבות פיצוץ של מייבש הכביסה שפעלה. כשבן זוגה הכניס בגדים למייבש הכביסה והפעיל אותו, ניצוץ אש גרם לפיצוץ אדיר שהוביל לשריפה הגדולה. בהקלטה של שיחת הטלפון של לוי למוקד החירום של כיבוי אש נשמעת לוי זועקת בבכי לעזרה, כשהמוקדן מנסה להרגיע אותה: "הצילו. יש לנו שריפה בבית במושב יפית. אנחנו צריכים עזרה".

בריאיון לתוכנית שש – אמנון לוי סיפרה לוי על האירוע: "הכול הלך בשריפה. מתחילים מחדש. זה קרה ביום שישי בצהריים, בעלי הפעיל את המייבש בזמן שאני הבאתי את הבנות מהמעון והגן. אחרי שנכנסנו הביתה שמעתי פיצוץ בחוץ, חשבתי שזה משהו שנפל מהרוח, אחרי הפיצוצים שבאו אחריו, פתחתי את הדלת וכבר ראיתי במרחק 40 ס"מ ממני אש בגובה שני מטר".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

סקר בגדה המערבית: רק 4% מהפלסטינים תומכים בתוכנית טראמפ

אבו מאזן לאולמרט: "מוכן לחדש את המו"מ מהנקודה שהופסקה איתך"

גרינבלט לחדשות 13: "כפי שישראל שגשגה – גם הפלסטינים יכולים"

טלי לוי, שביתה נשרף בעקבות פיצוץ של מייבש הכביסה
טלי לוי, שביתה נשרף בעקבות פיצוץ של מייבש הכביסה | צילום: חדשות 13

לדבריה, התגובה המהירה שלה ושל בן זוגה מנעה אסון גדול בהרבה. "מיד לקחנו אני ובעלי את שתי הבנות ויצאנו החוצה. שתי דקות אחרי זה כבר הדלת נאטמה מהחום, כך שזה היה ממש נס היציאה שלנו – אחרת היינו נתקעים בפנים".

"ממה שהבנו מחוקר השריפות, מייבש הכביסה הוא מכונה די מסוכנת, כי השילוב של החום שהיא פולטת ביחד עם סיבי הבגדים שנתפסים בתחתית התוף, עלולים ליצור ניצוצות. זה כנראה מה שקרה", הסבירה לוי, שלמרות המקרה הקשה ממשיכה לשמור על אופטימיות: "זה בסדר. אנחנו משתדלים לקחת את זה בצורה החיובית ביותר".

לתרומות למשפחת לוי דרך אפליקציית פייבוקס - 052-3644277.