גבר כבן 30 נספה בשריפה בדירה בשכונת גאולה בירושלים

חמישה צוותי כיבוי חילצו את הגבר מדירת הקרקע ברחוב עבודת ישראל כשהוא לא בהכרה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק לזירה נאלץ לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה

זמן צפייה: 00:11

גבר בשנות ה-30 לחייו נספה הבוקר (שני) בשריפה בדירה בשכונת גאולה בירושלים. צוות מגן דוד אדום שהגיע לדירת הקרקע, בבניין בן שתי קומות ברחוב עבודת ישראל, נאלץ לקבוע את מותו. זאת לאחר שחולץ על ידי חמישה צוותי כיבוי כשהוא לא בהכרה. המשטרה פתחה בחקירה לבירור הנסיבות שהובילו לשריפה.

פאראמדיקית מד"א, חוגלה ארז, סיפרה: "כשהגענו למקום, ראינו אש ועשן סמיך יוצאים מדירה בקומת הקרקע בבניין, כוחות הכיבוי פעלו במקום, ולאחר שהתאפשר הם נכנסו לדירה, שם אותר וחולץ אלינו, גבר בשנות השלושים, מחוסר הכרה, עם כוויות ושאיפת עשן רב, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

עוד כתבות בנושא >>

בן 70 נספה בשריפה בגליל המערבי – 4 נוספים נפגעו קל-בינוני

חוסה נספה בשריפה בהוסטל ברחובות – 22 דיירים נפגעו משאיפת עשן

אישה נספתה בשריפה ביחידת דיור בשכונת מלחה שבירושלים

זירת השריפה שבה נספה אדם בשכונת גאולה בירושלים | צילום: מד''א

לפני כשבועיים נספה גבר בן 70 בשריפה שפרצה בבניין מגורים בן שתי קומות במועצה המקומית ג'דיידה מכר שבגליל המערבי. לוחמי האש שהוזעקו למקום חילצו אותו מהבניין כשהוא ללא סימני חיים, ומותו נקבע במקום. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות האירוע.

ארבעה נוספים נפגעו משאיפת עשן - גבר כבן 40 במצב בינוני ושלושה נוספים במצב קל. הארבעה פונו למרכז הרפואי לגליל בנהריה.

זירת השריפה שבה נספה אדם בשכונת גאולה בירושלים | צילום: מד''א

טום כרמי, פראמדיק מד"א, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בית מגורים בן שתי קומות, מהקומה השנייה יצא עשן סמיך. דיירים שיצאו מהבית סיפרו לנו שיש גבר לכוד בקומה שנשרפת, לאחר שהאש כובתה וניתן היה להכנס חילצו אלינו גבר כבן 70 עם כוויות בכל חלקי גופו, הוא היה ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו, בנוסף טיפלנו בגבר כבן 40 במצב בינוני לאחר ששאף עשן, ו- 3 נפגעים נוספים במצב קל".