יום שלישי ברציפות: שריפה פרצה בעוטף כתוצאה מבלון תבערה

צוותי כבאות והצלה פעלו להשתלט על דליקה שפרצה בתחום המועצה האזורית אשכול. גם אתמול פרצה שריפת קוצים בתחום המועצה, כחלק מטרור הבלונים - שנמשך למרות תקיפות צה"ל ברצועה

זמן צפייה: 00:22

טרור הבלונים נמשך: שריפת קוצים פרצה היום (שבת) בתחום המועצה האזורית אשכול, כתוצאה מבלון תבערה שהופרח משטח רצועת עזה, כך קבע חוקר שריפות מתחנת נתיבות. מדובר בדליקה שפורצת זה היום השלישי ברציפות.

אמש, כזכור, פרצה שריפת קוצים נוספת בתחומי המועצה כתוצאה מבלון תבערה. בלילה שבין חמישי לשישי, מטוסי חיל האוויר של צה"ל תקפו אתר ייצור אמצעי לחימה של חמאס ברצועת עזה, זאת בתגובה לבלוני תבערה שנשלחו שלשום וגרמו לארבע שריפות בעוטף.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד: כספים שיועדו לצורך ביטחוני נוצלו לשיפוץ ביתו של נתניהו

אלימות בחברה הערבית: צעיר בן 19 נורה למוות בנצרת

אסון בטיול: אישה נהרגה לאחר שנפלה במורד ההר ונפצעה בראשה

שריפה בעוטף עזה מבלון תבערה
שריפה בעוטף עזה מבלון תבערה | צילום: אמנון זיו

מוקדם יותר השבוע, בעיתון "אל-ערבי אל-ג'דיד" דווח כי המשלחת הישראלית עזבה את קהיר בתום סבב של שיחות, לא ישירות, עם משלחת מטעם ארגון הטרור חמאס. לפי מקורות מצרים שצוטטו בעיתון, המחלוקת בין הצדדים נוגעת לזהות האסירים שאותם מבקש ארגון הטרור לשחרר ואילו בישראל - מסרבים.

לפי דיווח שהובא בהמשך בעיתון "אל-אחבאר" הלבנוני, המשלחת הישראלית דרשה להתקדם במשא ומתן על השבויים והנעדרים תמורת שיקום עזה והכנסת הכסף הקטארי, אך נציגי חמאס לא הסכימו לתנאי זה. ישראל, כך נטען, הבהירה כי היא לא תשחרר אסירים עם דם על הידיים, ועל ארגון הטרור להפנים זאת.