"אדם נפל לוואדי": נער הקפיץ את המשטרה – ונעצר בשל דיווח שווא

בן ה-16 נלקח לחקירה לאחר שהתקשר למוקד החירום, וטען שאדם נסחף בוואדי בפ"ת. המשטרה הוזעקה לחינם, ולאחר מכן איתרה את הקטין. "שומע אותו צועק - אתם יכולים להגיע מהר?" • האזינו

זמן צפייה: 03:34

המשטרה עצרה הבוקר (שני) קטין בן 16 בחשד כי התקשר למוקד המשטרתי ודיווח על מקרה שווא, שבו אדם טבע בוואדי בפתח תקווה. בשיחה עם מוקד החירום אמר הקטין כי "בן אדם נפל לוואדי - אתם יכולים להגיע מהר?".

כשהנציגה במוקד ביקשה לדעת מה מצבו של האדם שנפל, הנער ענה כי הוא לא יודע, משום שהוא "לא רואה אותו - הוא טיפס על גדר של אתר בנייה", והוסיף כי הוא "שומע אותו צועק". לאחר מכן טען בן ה-16 כי הוא מצליח לראות אותו "שוכב על הוואדי והמים מתחתיו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הרוג רביעי בדרכים תוך שעות: בן 70 נהרג מפגיעת רכב במזרח י-ם

מזג האוויר הסוער: הכינרת עלתה ב-5 ס"מ, זרימות חזקות בנחלים

זינוק בסין במספר הנדבקים בווירוס המסתורי דמוי הסארס

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20200120-1700' autoplay='0' credit='דוברות המשטרה' desc='רב פקד יובל שביט, מפקד מרכז שליטה מחוז מרכז' kid='' duration='0'']

מפקד מרכז שליטה מחוז מרכז, יובל שביט, אמר לאחר מהקרה כי "כוחות משטרה והצלה הוקפצו למקום, ובהמשך הסתבר שמדובר במספר נערים שביצעו מעשה קונדס. אנחנו רואים בחומרה מעשים מסוג זה, זו פגיעה ממשית בכוח המבצעי של כוחות המשטרה וגורמי ההצלה, בטח בימים כאלה שאנחנו נדרשים לכל כוח פנוי".

בתוך כך, מתחילת המערכת החורפית האחרונה, שהתחילה ביום שישי, ועד לשעה זו, בראשון לציון ירדו 97 מ"מ של גשם. בתל אביב ירדו 82 מ"מ, באריאן 72 מ"מ, בחיפה 58 מ"מ, בזיכרון יעקב 49 מ"מ של גשם, ירושלים 38 מ"מ, אשקלון 36 מ"מ ובבאר שבע ירדו 13 מ"מ.

מזג האוויר היום ימשיך להיות סוער וקר בכל אזורי הארץ, אחרי שמשקעים כבדים החלו לרדת אתמול, בעיקר באזור גוש דן, וכבר החלו הצפות וחסימות כבישים. גשמים ירדו מדי פעם מצפון הארץ ועד לצפון הנגב וקיים חשש לשיטפונות בנחלי המזרח ולהצפות מקומיות בערי החוף. בחרמון ירד שלג כבד, ובהמשך השבוע ייתכן שלג גם בפסגות הרי הצפון, המרכז וירושלים.

בהמשך השבוע צפוי גל קור קיצוני ומשקעים ימשיכו לרדת גם מחר ומחרתיים מצפון הארץ ועד לצפון הנגב. בשלישי, שיא גל הקור, יתכן שיהיה שלג בפסגות הגבוהות ואף בירושלים. כמו כן תורגש ירידה בטמפרטורות והן יהיו נמוכות במיוחד. ביום רביעי הגשם ייפסק בהדרגה אך הטמפרטורות יישארו נמוכות.