לקראת הגמר: צביקה הדר ודורון מדלי יארחו תיירי אירוויזיון

הקומיקאי והמוזיקאי הצטרפו ליוזמה של עיריית תל אביב יפו, ויארחו תיירים שהגיעו לארץ לכבוד תחרות השירה. "אנחנו עושים להם קבלת שבת מפנקת"

זמן צפייה: 01:47

ערב שבת דוז פואה: לקראת גמר האירוויזיון, אלפי תיירים הגיעו לארץ - ותושבי תל אביב החליטו לא לתת להם לחזור הביתה רעבים. בחודשים האחרונים קראה עיריית תל אביב יפו לתושבים לארח תיירים לארוחת שבת, ומחר (שישי) היוזמה תצא אל הפועל. הארוחות יתקיימו בשלושה מסלולים: אירוח ביתי, אירוח קהילתי שיתקיים במספר מוקדים בעיר, ואירוח בבתי חברי הקהילה הגאה. בין תושבי העיר המתנדבים גם כמה שכולנו מכירים: הקומיקאי והשחקן צביקה הדר יארח בביתו יחד עם המוזיקאי דורון מדלי, וכן יארחו בבתיהם הפסנתרן גיל שוחט, השחקן טל מוסרי, העיתונאית ואשת הטלוויזיה הילה קורח והשף חיים כהן.

דורון מדלי מסר לכבוד האירוע: "מחר בערב קבלת שבת, צביקה ואני מארחים את כל החברים שאספתי במשך השנים. מיוון, ספרד, צרפת דנמרק ומקדוניה. כולם פה בארץ לכבוד האירוויזיון, אנחנו עושים להם קבלת שבת מפנקת. אני הולך להביא להם חתולים, פחיות בצבע זהב, ולספר להם מה זה קולולו ומה זה סבבה. יהיה מושלם. חג אירוויזיון שמח!".

גם צביקה הדר סיפר על ההכנות לקראת האירוח: "אין לי מושג איך נקלעתי לסיטואציה, אבל לדורון מדלי יש מלא תיירי אירוויזיון בארץ. פנו אליי מעיריית תל אביב לפני שלושה חודשים. אמרתי 'בטח, אני מוכן לארח תיירים אצלי בבית'. פתאום אני קולט שזה לא שני חברים אלא עשרה! כולם פעם ראשונה בארץ ואני צריך לבשל! אני צריך לקנות עכשיו צלעות, קבבים, אוכל מכל מיני מדינות. זה ים עבודה. אז מחר, יום שישי, נקלעתי לסיטואציה. אני אוכיח להם שכדורגל זה גם מעניין ושיש חיים חוץ מהדבר הזה".

קבלת שבת תל אביבית
קבלת שבת תל אביבית | צילום: Eatwith

עוד בחדשות 13:

"יבש כמו בנגב": מדוע מעריצים רבים ויתרו השנה על האירוויזיון?

תחפושות, חישוק ומגלשה: כך הפך האירוויזיון למופע רווי גימיקים

מת מפצעיו הפועל שנפגע מנפילת עגלת תאורה במתחם האירוויזיון

רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב-יפו אמר על היוזמה: "אנחנו שוקדים ללא הפסקה כדי שהאירוויזיון השנה יהיה איכותי וחוויתי. מיזם קבלות השבת הוא אחת הדרכים לחבר בין אלפי התיירים למשפחות תל אביביות ולחשוף בפניהם את אווירת החג המיוחדת של ערב שבת בישראל. אגב, הודעתי כבר ליעל אשתי שתשריין את יום שישי שלפני גמר האירוויזיון, כדי שנוכל לבשל".