אסתר הורגן הובאה למנוחות: "מצטערת שלא תרקדי בחתונה שלי"

בת ה-52, שעל פי החשד נרצחה על רקע לאומני, נקברה בבית העלמין ביישוב טל מנשה שבו התגוררה. חבריה ספדו לה: "איך מילים ספורות יוכלו להביע את רוחב הלב שלך, שמחת החיים ואהבת האדם"

זמן צפייה: 02:47

אסתר הורגן, שנרצחה ביום ראשון האחרון, הובאה היום (שלישי) למנוחות בבית העלמין ביישוב טל מנשה. בעלה, בנימין, ספד לה: "'אסתר אשתי האהובה' - כך את מופיעה לי בטלפון. לא יאומן. 30 שנים הלכנו יחד, שלשום הלכת ולא חזרת. איך מילים ספורות יוכלו להביע את רוחב הלב שלך, שמחת החיים, אהבת האדם הכמיה לטבע לרוחניות ומה שיפה בעולם". אודליה, בתה של אסתר, סיפרה כי "אמא שלי היא החברה הכי טובה - באה לבקר אותי בקצה העולם, באוסטרליה. איפה את עכשיו אמא? מצטערת שלא תרקדי בחתונה שלי".

"היו עוד כל כך הרבה תוכניות. כל אדם שפגשת, בכולם ראית את הטוב, היפה, השמח והנשגב, והם לא נשארו אדישים ונהיו יותר שמחים", המשיך בנימין בעצב. "עבור כולם החיים השתנו אחרי שהופעת ותמיד לטובה. זכיתי בגדול. דרכינו הצטלבו לפני 32 שנים בחנוכה בתחנה מרכזית בתל אביב. בנינו יחד בית ומשפחה. למרות ששנינו גדלנו בעיר פריז משכת אותי לטבע וליופי של הבריאה. תמיד ידעת להגיע ללב של כולם והגענו ללב הארץ. ארץ ישראל שהתאהבת בה במבט ראשון בחופשה כשהיית בת 10".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נהג אוטובוס ממזרח י-ם נרגם באבנים ורוסס בגז פלפל בגוש עציון

הפגנה בירושלים על מות הנער בתאונה בבנימין: 23 מוחים נעצרו

בג"ץ דן בחוק הלאום; נתניהו: "אין לו סמכות לדון בחוקי יסוד"

אסתר הורגן, נרצחה ביער ריחן בצפון השומרון
אסתר הורגן, נרצחה ביער ריחן בצפון השומרון | צילום: באדיבות המשפחה

קרן, כלתה של אסתר, הודתה לה שהכניסה אותה למשפחתה. "אני רוצה לבקש סליחה שלא אמרתי לך כמה אני אוהבת אותך", אמרה קרן. "את חלק ממני. סליחה שלא אמרתי תודה שאת דואגת לי. את הסבתא הכי טובה שיש בעולם. סבתא שלוקחת את הנכדים לפינת חי. אני לא מאמינה שלא תקפצו ביחד בטרפולינה. אני מבטיחה שאדאג לכולם כמו שדאגת לי. תודה שהעצמת אותי".

רב היישוב ראובן עוזיאל גם ספד לה: "אנחנו חיילים מגויסים לכל החיים לטוב ולחסד שלמדנו ממך. היית צעירה תמיד אני לא זוכר אותך אחרת. היית יפה, והיופי הזה זה ההפסד הגדול. יש דבר אחד שאני רוצה לזכור, רוח השטות שלך", המשיך הרב. "היה לך כישרון - כל דבר שהתרחש ואמרת היה תמיד סוג של צחוק. הכול היה בקלילות ובקלות. היית אדם של אהבה, שמחה וחיוך. כשמסתכלים בתמונות את תמיד מחייכת. אבל למה השארת אותנו? השמחה שלך תמשיך ללוות אותנו".

אתמול בלילה נמצאה גופתה של אסתר, בת ה-52, ביער ריחן שסמוך לביתה, לאחר שיצאה לרוץ בו יום לפני כן בשעות הצהריים. נסיבות המקרה בבדיקה. שב"כ מעורב בחקירת האירוע, שעליה הוטל צו איסור פרסום.

הורגן, אם לשישה, אומנית ויועצת זוגית, שבנה הקטן חגג בר מצווה לפני שלושה חודשים, יצאה, כאמור, אתמול בשעה 13:00 מביתה כדי לרוץ ביער. לאחר שלא חזרה ולא יצרה קשר, הזעיק בעלה את כוחות הביטחון. אחרי שעות של חיפושים, נמצאה גופתה ביער, כשעליה סימני אלימות קשים.

הלוויית אסתר הורגן
הלוויית אסתר הורגן | צילום: חדשות 13

בנימין הורגן, בעלה של אסתר, ספד לה: "אסתר גידלה משפחה לתפארת, אהבה את הנכדים ועכשיו לא תהיה להם לא אימא ולא סבתא. אסתר תחסר לכולנו, למשפחה ובכלל לכל מי שהכיר אותה". הורגן הוסיף כי "אנחנו רואים את ההצלחה המרובה של המשפחה ובכלל של היישוב וזה הרבה בזכותה".