הרצח בעין כרם: אשתו של הנער שרצח את משפחתו מדברת לראשונה

אף אחד מאנשיו הקרובים של הרוצח מעין כרם לא העלו בדעתם כי איש המשפחה, החבר הטוב והעובד המקצועי הוא בעצם זה שחיסל את הוריו ושתי אחיותיו. חברו לעבודה: "זה בלתי נתפס" • חלק ב'

זמן צפייה: 13:29

האנשים הקרובים ביותר לרוצח מעין כרם מדברים, בעקבות הכתבה ששודרה בשבוע שעבר אודות הנער שבגיל 14 חיסל בדם קר את הוריו ושתי אחיותיו באמצע הלילה באמצעות רובה סער. למרות האנונימיות סביב זהותו של המואשם בהריגתם של בני משפחתו, למערכת "שישי" וכמו כן גם לבמאי סדרת "המניע" אודות הרצח שהתרחש לפני 35 שנים - זהותו ידועה, וכן פרטים נוספים כגון היכן מתגורר, מה למד, מקור פרנסתו ועם מי התחתן, וזאת בזכות הרשת החברתית.

אשתו של הרוצח, שמכירה את המקרה לאחר ששמעה עליו ממנו, שוחחה עם חדשות 13. "לא יודעת מי זה בעלי ומה הוא בעלי, ואני לא רוצה להיכנס לזה. אני לא יודעת על מה את מדברת, לא נכנסת למה שאת מדברת. את מחפשת מישהו מסוים אז תפני אליו, אין לזה רלוונטיות אליי, אני אדם פרטי", אמרה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

סקר חדשות 13: נתניהו מזנק ל-31 מנדטים, חולדאי מתרסק

טראמפ הודיע: "לא אגיע לטקס ההשבעה של ביידן לנשיאות"

עימות בין אוחנה ליועמ"ש על אי חיסון אסירים: "ההחלטה תישאר"

הרוצח מעין כרם, אילוסטרציה
הרוצח מעין כרם, אילסטרציה | צילום: צילום מסך

ד', שעבד איתו צמוד במשך שנים בתחום הפיננסים, התחבר אליו ואף בילה איתו מעבר לשעות העבודה, כולל עם משפחותיהם. עם זאת, מהרגע שנודע לו כי חברו הטוב הוא בעצם הנער מעין כרם, הוא הופתע: "זה בלתי נתפס, סירבתי להאמין שזה הוא. כאילו מדובר בשני אנשים שונים", אמר ד' והוסיף: "הייתי רוצה לשאול אותו כמה שאלות, כי ההיגיון שלי אומר שחייבת להיות איזושהי סיבה, וכנראה יותר מזה". עוד אמר כי "הוא אדם חביב, מקצוען ואינטליגנט אמיתי. ידעתי מעט מאוד על עברו ומשפחתו, אבל אני כן זוכר שהוא אמר כי הוא בן יחיד".

מירב, שהייתה חברת ילדות של אחותו הבכורה, הרגישה כבת משפחה אצלם בבית. לאחר מקרה הרצח, היא לא הצליחה להירדם בלילות והייתה נכנסת מתחת למיטה של ההורים שלה. "כל הזמן דמיינתי שאני מתחבאת בשירותים ואיך הוא מגיע אליי ומה קורה לי". בעקבות מצוקתה, הוריה לקחו אותה למעצר כדי שתוכל להיפגש איתו ולראות שהוא אכן כלוא ואינו יכול פגוע בה. "הראיתי לו את השרשרת עם התמונה של אחותו ושאלתי אותו, 'למה, מה קרה?', אך הוא לא הניע שריר, בקור רוח לחלוטין, בלי להניד עפעף. הוא רק הסתכל עליי ולא אמר מילה".