מי צריך טיסה לפריז? דגם של מגדל אייפל הוצב בנתיבות

בימים האחרונים נשלמת בניית הדגם של המבנה הצרפתי המפורסם, במרכז קניות פריזאי בעיר הדרומית. זאת כחלק מפרויקט של הקבלן עודד שריקי, יליד העיר, שלו חלום אחד - להביא את אירופה לנתיבות

זמן צפייה: 01:57

בעיר נתיבות שבדרום הולכת ונשלמת בימים אלה במרכז העיר בנייתו של אחד האתרים המפורסמים בעולם, מגדל אייפל. בעוד המגדל המקורי מתנשא לגובה של 324 מטרים, מגדל אייפל שבנתיבות הממוקם בלבו של מרכז קניות פריזאי שנבנה בעיר ולצידו בניין משרדים מפואר מתנשא לגובה של 32 מטרים.

מאחורי המיזם השאפתני הזה עומד הקבלן עודד שריקי, בעליה של חברת הבנייה "ארזי הנגב". שריקי שהשקיע 20 מיליון שקל בארמון שלו התפרסם, בין השאר, בגלל צי רכבי היוקרה שלו שכולל מכונית פרארי, רולס רויס ואסטון מרטין.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

65 שנים להולדתו: כך השפיע זוהר ארגוב על התרבות הישראלית

מענק זהה – בלי הבחנה: מה הבעיה עם תוכנית הסיוע הכלכלית?

כשהשמיים סגורים והדיוטי פרי ריק: איפה הכי משתלם לקנות בשמים?

מגדל אייפל בנתיבות
מגדל אייפל בנתיבות | צילום: חדשות 13

עם זאת, לשריקי, יליד העיר, יש כבר שנים חלום אחד, להביא את אירופה לנתיבות. בימים אלה הוא גם משלים את בנייתו של בית המלון הראשון בעיר ומביא לשכונה המערבית בעיר שבה הוא בונה את פרויקט המגורים "מנהטן" גם את פסל החירות.

הפרויקטים האלה יושלמו כבר בחודשים הקרובים ואם אתם מתגעגעים לטיולים בחו"ל ובעיקר לאטרקציות, זכרו שאתם תמיד יכולים לקפוץ ולעשות סלפי ליד פסל החירות ומגדל אייפל שבנתיבות.