שני אחים טבעו למוות מול חופי תל אביב

זיאד וראאד עמואסי, כבני 40 תושבי השטחים, טבעו בדרום העיר. יחד איתם היה אח נוסף, שנמשה מהים במצב קל וטען כי "הם הגיעו לבלות". בבוקר טבעה למוות אישה בת 45 דרומית לחוף זיקים

זמן צפייה: 00:33

זיאד וראאד עמואסי, שני אחים, תושבי השטחים בשנות ה-40 לחייהם, טבעו היום (שישי) למוות מול חופי תל אביב. הטובע השני נמצא רק לאחר מספר דקות. צוות מד"א הגיע למקום והעניק להם טיפול רפואי, אך נאלץ לקבוע את מותם. אח נוסף, בן 35, נוסף שהיה איתם, טבע גם, אך נמשה מהמים והוא במצב קל.

פרמדיק מד"א, תומר גוסמן, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו הרבה אנשים והייתה המולה, סימנו לנו להגיע לקו המים, וכעבור דקות בודדות, אזרחים משו מהמים גבר כבן 40 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו. גבר כבן 35 נמשה מהמים בהכרה מלאה ולאחר בדיקה במקום, לא נזקק לפינוי. הוא סיפר שהם היו שלושה שהגיעו לבלות ונכנסו לים".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כיסאות באוויר: עצורים בקטטה המונית במלון בים המלח • תיעוד

בדרך לאומן: מאות חסידי ברסלב נתקעו בנמלי תעופה ברחבי העולם

בכיר בקבינט הקורונה: צפויות הגבלות משמעותיות על הציבור

זיאד וראאד עמואסי
זיאד וראאד עמואסי | צילום: חדשות 13

"כוחות של השיטור הימי ביצעו סריקות אחר הגבר השלישי ולאחר שאותר באזור הסלעים הם חילצו אותו והעבירו אותו לחוף", המשיך הפרמדיק "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מוקדם יותר היום טבעה למוות אישה בת 45 דרומית לחוף זיקים בדרום. צוות מד"א העניק לה טיפול רפואי אך נאלץ לקבוע את מותה. פרמדיק מד"א שי חמו סיפר: "כשקיבלנו את הדיווח על האירוע הודיעו לנו שהאישה אותרה בעומק הים על ידי סירה של השיטור הימי ושהיא מחולצת מחוסרת הכרה למעגן. הוא הייתה ללא דופק וללא נשימה, המשכנו את פעולות ההחייאה הבסיסיות שבוצעו בה בסירה אבל היא הייתה ללא סימני חיים ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

טביעה מול חופי תל אביב
טביעה מול חופי תל אביב | צילום: חדשות 13