הנהג שהותקף ע"י ערבים שהתפרעו בי-ם: "ברחתי - רצו להרוג אותי"

יחיא גרדי, שנפצע קל במהומות בבירה, סיפר ממיטתו בבית החולים על רגעי האימה: "עמדתי בפקקים, זרקו אבנים על המכונית שלי ושברו את החלון. נפלו עליי מכל הכיוונים - רצו לדקור אותי"

זמן צפייה: 00:52

יחיא גרדי, הנהג שהותקף הלילה (שישי) על ידי מתפרעים ערבים במהומות בירושלים ונפצע קל, סיפר היום על רגעי האימה ממיטתו בבית החולים: "עמדתי בפקקים וזרקו אבנים על המכונית שלי, שברו את החלון".

"אחרי זה באו אליי ורצו להרוג אותי, התקרבו אליי והתכוונו לדקור אותי", הוסיף. "ברחתי, הם נפלו עליי מכל הכיוונים". גרדי, אשר רכבו הוצת אמש על ידי המתפרעים, פינה עצמו הבוקר לבית החולים לאחר שחש ברע.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ימינה על דרישת ליברמן: "לא נקבל חרם על החרדים או נציגיהם"

"הישג ענק": ישראל חצתה את רף 5 מיליון המחוסנים במנה השנייה

לשוחח עם הילדים על הסכנות: המשטרה מזהירה מפני "יום האונס"

יחיא גרדי, הנהג שהותקף בירושלים
יחיא גרדי

יותר מ-50 בני אדם נעצרו הלילה ו-20 שוטרים נפצעו במהלך העימותים שאירעו בירושלים בין פעילי ארגון הימין הקיצוני להב"ה לבין צעירים ערביים. העצורים נלקחו לחקירה בחשד ליידוי אבנים, ירי זיקוקין, תקיפות שוטרים ואירועי אלימות שונים שהתרחשו בזמן המהומות.

במהלך העימותים, פעילי ימין יידו אבנים לעבר רכב שבו זוהה נהג ערבי, פרצו את הגידור המשטרתי וקראו ל"נקמה". בד בבד, צעירים ערבים הציתו פחים. אדם שלדבריו הותקף על ידי עשרות מתפרעים, ירה באוויר ונשקו נתפס. המשטרה השתמשה ברימוני הלם ומכת"זית נגד מפגינים.