הנהג שהביא למותם של 2 רוכבי אופניים: "הרכב פשוט סטה שמאלה"

נהג המכונית, שפגע בשני הגברים בכביש 5511 סמוך למחלף הדרים שבשרון, טען את הדברים בפני החוקרים בזירה. אחד ההרוגים בתאונה: תומר ויינשטיין, תושב קדימה-צורן בן 45

זמן צפייה: 00:47

הנהג שפגע הבוקר (שני) בשני רוכבי אופניים כבני 40 והביא למותם בכביש 5511 טען בפני חוקרי המשטרה בזירה כי מסיבה מסויימת "הרכב פשוט סטה שמאלה". במקביל הותר לפרסום כי אחד ההרוגים בתאונה הוא תומר ויינשטיין, תושב קדימה-צורן בן 45.

המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות התאונה הקטלנית שאירעה סמוך למחלף הדרים שבשרון.

רוכב האופניים תומר ויינשטיין בן ה-45, שנהרג מפגיעת רכב בשרון | צילום: חדשות 13

עו״ד תומר גונן, סניגורו של החשוד בדריסה אמר כי "הנהג החשוד בגרימת התאונה נמצא במצב נפשי לא פשוט, הוא כמובן משתתף בצערם ובאבלם הכבד מאוד של משפחות ההרוגים. יחד עם זאת אני סבור שהמשטרה צריכה לבצע את עבודתה, אנחנו סומכים עליה, ולכן שחרור חשדות עוד בטרם הנהג החשוד מסר גרסה ראשונית הוא קצת בעייתי. אנחנו נמתין למיצוי החקירה ולאחר מכן נתייחס לעצם התרחשות התאונה".

לכתבות נוספות בנושא >> 

תאונה קטלנית בשרון: שני רוכבי אופניים נהרגו מפגיעת רכב

התאונה ב-443: אב המשפחה שב להכרה; מצב הילד ממשיך להיות אנוש

במהלך תרגיל: לוחם צה"ל נפצע קשה בתאונת דרכים ברמת הגולן

הזירה שבה נפגעו רוכבי אופניים בשרון | צילום: מד''א
הזירה שבה נפגעו רוכבי אופניים בכביש 5511 בשרון | צילום: מד''א

כאמור, שני רוכבי אופניים כבני 40 נהרגו הבוקר מפגיעת רכב בכביש 5511, סמוך למחלף הדרים שבשרון. צוות מגן דוד אדום ביצע בהם פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותם במקום. הנהג נפצע קל וטופל במקום. המשטרה בודקת אם הנהג נסע במהירות מופרזת.

פרמדיק מד"א, אוהד ביין, סיפר: "כשהגענו למקום, המראה היה קשה מאוד, ראינו שני זוגות אופניים מפורקים על הכביש, ורכב פרטי מעוך. על הכביש שכבו שני גברים כבני 40 עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הענקנו להם טיפול רפואי ולאחר נסיונות החייאה נאלצנו לקבוע את מותם. נהג הרכב גבר כבן 29 טופל במקום".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-events-20191216-0739' autoplay='0' credit='מד"א' desc='זירת תאונת הדרכים בשרון' kid='1_rxxhs4ef' duration='18'']

שלוימי ליפשיץ חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ושני רוכבי אופניים. ביצענו פעולות החייאה בזירת התאונה על שני רוכבי האופניים שסבלו מפגיעות רב מערכתיות. למרבה הצער נקבע מותם בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו".

רועי סולומון, מתנדב זק"א שטיפל בזירה, סיפר: "מדובר בקבוצת רוכבי אופניים שרכבו רכיבת בוקר בצידי הכביש, רכב פרטי שהגיע מצפון לדרום פגע במעקה בטיחות והתנגש בעוצמה רבה בשני רוכבים כבני 40. כשהגעתי למקום ראיתי עשרות חלקי אופניים מפוזרים על הכביש ובסמוך עליהם שכבו שני הרוכבים על הכביש כשהם סובלים מפגיעות קשות וללא הכרה, פרמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותם של השניים במקום, מתנדבי זק״א מרחב שרון מטפלים בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים הרבים בזירה הקשה. נסיבות התאונה נחקרת ע״י המשטרה".