ד"ר הומלס: הרופא שהחליט לחיות כקבצן - לטובת קליפ מוזיקלי

ד"ר אבי משיח, רופא בכיר ומצליח, החליט לפשוט את החלוק ולהקדיש זמן לאהבתו הגדולה - המוזיקה. במסגרת פרויקט מיוחד, חי משיח ברחובות ניו יורק - על מנת לעלות את המודעות לתופעת חסרי הבית

זמן צפייה: 06:38

ד"ר אבי משיח, רופא בכיר לכירורגיה של היד, הפך מוקד עלייה לרגל לאומנים ולספורטאים הסובלים מכאבים בכף היד. למרות הקריירה המוצלחת כרופא, בלילות הוא פושט את החלוק ומפנה את זמנו לאהבתו הגדולה ביותר – המוזיקה. "אני חושב שברגע שפתחתי את העיניים רציתי להיות מוזיקאי", סיפר משיח. "הייתי מאלה שלוקחים מקל של מטאטא ומול המראה מתאמנים בלהיות דני סנדרסון".

לאחרונה החליט משיח ללכת אחרי התחביב שלו עד הסוף ובאפריל האחרון חי כקבצן ברחובות ניו יורק במשך שלושה ימים, כשבנו בן ה-14 ליווה אותו עם המצלמה ותיעד זאת במטרה להפוך את הווידאו לקליפ מוזיקלי.

עוד בחדשות 13:

ההאקר הרוסי העצור בישראל: "גם אני כלוא בגלל משחקים פוליטיים"

אוקראינה: גרפיטי בדמות היטלר צויר סמוך לקבר רבי נחמן באומן

"בנו של ביידן: אעזוב את עסקיי עם סין אם אבי ייבחר לנשיאות"

ד''ר אבי משיח בקליפ שיצר
ד''ר אבי משיח בקליפ שיצר | צילום: חדשות 13

"מצד אחד אנשים לובשים ורסאצ'ה ולוקחים תיקים של 2,000 דולר ביד ומצד שני זרוקים שם כמויות של אנשים, מתחננים לפירור של לחם, ואף אחד לא שם אליהם לב. החלטתי לחוות בעצמי ולהרגיש מה שההומלסים מרגישים".

באמצעות הקליפ, שהפיק ביחד עם המפיק בריאן גיבסון, ביקש משיח להעביר מסר לטובת חסרי הבית ברחובות ולהכרה במצבם. "אני לא בא לחנך את העולם, אבל המסר שלי בקליפ הזה הוא רק דבר אחד – תסתכלו על האנשים האלה, הם כמונו, הם בני אדם שמרגישים ולא כל כך שונים מאתנו. אני לא מצפה שתיתן להם תרומות, פשוט תדע שאלה בני אדם – זה הכול. אם עשיתי את זה, הפרויקט שלי הצליח".

ד''ר אבי משיח מנגן
ד''ר אבי משיח מנגן | צילום: חדשות 13

הפרויקט של אבי מצטרף לשורה של פרויקטים מוזיקליים גדולים למען חסרי הבית בשם The Orphans at the Door of the, בהם הפרויקט של להקת פרל ג'אם, שהשקיעה השנה יותר מעשרה מיליון דולרים כדי לאחד את הקהילה ולהילחם בתופעה.