"ללמוד הכול מחדש": נכים ונכות מספרים על חייהם האינטימיים

ארבעה בעלי מוגבלויות שונות סיפרו בגילוי לב על התגובות באתרי ההיכרויות, הסתרת הנכות, הדינמיקה בדרך למיטה - והרומנטיקה שמנצחת בסופו של דבר. "יש המון בחורות בעולם - למה שיבחרו בי?"

זמן צפייה: 11:14

נכים ונכות צריכים להתמודד עם לא מעט חשדנות ודעות קדומות בדרך לדייט הראשון ולחיים אינטימיים עם אדם נוסף. כמה מהם, התייצבו מול המצלמה וסיפרו בגילוי לב על התגובות באתרי ההיכרויות, הסתרת הנכות, הדינמיקה בדרך למיטה - והרומנטיקה שמנצחת בסופו של דבר את כול המגבלות.

נועם גרשוני הוא מהטיפוסים מעוררי הקנאה האלה שיש להם פרופיל מנצח באתרי ההיכרויות - נאה, אתלט, היה טייס קרב בצבא ואפילו זכה במדליית זהב אולימפית, אבל יש את העניין עם הנכות. "איך אני יכול להסתיר את זה? אני אשים תמונות שלי רק של הפרצוף? אבל זו עבודה בעיניים, והנכות היא חלק מהסיפור שלי - אני לא מתבייש בו", אמר גרשוני.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נגיף משתנה ותיאוריות קונספירציה: כך הפכה השפעת למגפה מסוכנת

"צריך קולינריה מפותחת": כך הפך שוק הכרמל למעצמת מזון

תעלול יחצ"ני? שרון סטון נחסמה מאתר היכרויות – כי נחשדה כזיוף

נועם גרשוני
נועם גרשוני | צילום: חדשות 13

חמש דקות עם מאיה אורן, וגם אתם תתאהבו, ובחמש הדקות הנוספות אולי תצליחו להבחין שיש לה שיתוק מוחין. בסדרה החדשה "מושלמים" של "הוט 8" הם התיישבו כדי לשתף דווקא את המקומות האינטימיים, שלא מרבים לדבר עליהם.

"יש המון בנות יפות ומוכשרות בעולם, למה שיבחרו בי? אני נטל. יש לי מגבלה, זה מכוער, לא אסתטי ולא סקסי. מי רוצה לשכב עם נכה", הסבירה אורן. "אין סיכוי שאני אומרת לפני דייט שיש לי נכות. אני אוהבת את הרגעים שבן-אדם לא מבין שיש לי שיתוק מוחין".