אירוע יקר - אך בלתי נשכח: הכירו את טרנד "חתונות היעד"

מאז פתיחת השמיים וכניסת הלואו-קוסט לישראל, נראה שכל סיבה למסיבה היא גם סיבה לטיסה. עכשיו, הגיע תורן של "חופשות החתונה". "שנינו אוהבים לטוס, למה שלא נעשה את זה ביום שלנו?"

זמן צפייה: 05:17

מלון בוטיק מפנק בין הכרמים הירוקים של טוסקנה, טברנה בכפר דייגים יווני פסטורלי, ריזורט על צלע הר מול ים טורקיז בקפריסין – מה שנראה כמו אתר מושלם לחופשה רומנטית או ירח דבש חלומי, נתפס היום מבחינת לא מעט זוגות צעירים בישראל כלוקיישן אידאלי דווקא לטקס החופה.

חתונה אינטימית במלון באי אויה ביוון תעלה לאורחים בין 300 ל-1,400 שקלים, עבור כרטיס הטיסה ואילו הזוג יישלם על כל השאר, בין היתר - לינה, ארוחה חגיגית ושאר האוכל מסביב, אלכוהול חופשי לאורך כל החופשה, הסעות למלון, סכום של 62 אלף שקלים. חתונה בכרתים ל-80 אורחים יכולה להגיע עד ל-165 אלף שקלים, וכמובן שככל שמספר המוזמנים עולה, המחיר קופץ בהתאמה.

זוג בחופשה-חתונה בחו''ל
זוג בחופשה-חתונה בחו''ל | צילום: החדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"הכי נכונים שיש": יום החתונה המרגש של חזאי חדשות 13 ובן זוגו

"נעצרה" בחשד לתאונת פגע וברח – וקיבלה הצעת נישואין

"כמו יצירת אדריכלות קטנה": שובו של טרנד עוגות החתונה

דנה מרקוביץ' ועומרי להט ימריאו בעוד חודש וחצי לחתונת הבוטיק שלהם באי היווני אוויה, שם יפגשו את בני המשפחה המצומצמת והחברים הקרובים לשלושה ימים של חתונה מסביב לשעון. מרקוביץ: "שנינו ממש אוהבים לטוס וליהנות. אמרנו לעצמנו, למה שלא נעשה את זה דווקא ביום שלנו?"

חתונה-חופשה באי אויה, יוון
חתונה-חופשה באי אויה, יוון | צילום: החדשות 13

לא מדובר באירוע שמתאים לכל אחד, גם לא לכל כיס, ובכל זאת, כשהתמורה היא חתונה בלתי נשכחת שכוללת חופשת "הכול כלול" לאנשים הכי קרובים ואהובים - ההשקעה, לפחות מבחינת הזוגות, משתלמת.