20 שנה אחרי הפיגוע: חדר לידה על שם בני משפחת סחיווסחורדר

שני עשורים לאחר הפיגוע הנורא במסעדת סבארו בירושלים, בבית החולים שערי צדק הקדישו לזכרם את חדר הלידה ובאירוע מרגש נפגשו האחים מאיר וחיה עם הצוות שהעניק להם את הטיפול הראושני בזירה

מאיר וחיה סחיווסחורדר
מאיר וחיה סחיווסחורדר עם פרופסור יונתן הלוי | צילום: דוברות שערי צדק

חיה ומאיר סחיווסחורדר, אשר הוריהם ושלושה מאחיהם נרצחו בפיגוע במסעדת סבארו בירושלים לפני כ-20 שנה השתתפו היום (שני) באירוע הקדשת חדר לידה בבית החולים שערי צדק לזכר בני המשפחה שנרצחו. באירוע, פגשו האחים לראשונה את הצוות שהעניק להם טיפול ראשוני לאחר הפיגוע.

חנה סמג'ה, שהיום עובדת כאחות בבית החולים שערי צדק, עבדה בשעת הפיגוע בבית חולים ביקור חולים - כ-200 מטר ממסעדת סבארו. היא לקחה חלק במתן טיפול ראשוני לנפגעים והיא סיפרה כי היא "עוד זוכרת את קול הפיצוץ. לפגוש אותם היום, דווקא כאן במעמד זה מעניק תחושת סיפוק גדולה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

פרופ' אש: "בוחנים הטלת מגבלות נוספות, התו הירוק צפוי להישאר"

לפיד: "התקציב טוב, מדויק ונותן מענה למה שהמדינה צריכה"

עורכת הדין של הנאשם בסחיטת פדופילים: "לא סחט חסרי ישע"

סחיווסחורדר
חיה ומאיר סחיווסחורדר והצוות שטיפל בהם לאחר הפיגוע | צילום: ג'ארד ברנשטיין

מאיר סחיווסחורדר דיבר בטקס ואמר: "נחמה, אשתי, היא מיילדת בבית החולים והיא בעצמה ילדה בשערי צדק, גם אחותי חיה ילדה בבית החולים. במשך השנים רצינו להודות לצוות ואנחנו מאוד מעריכים ומודים על ההזדמנות להנציח את אמא ואת יתר המשפחה בחדר הלידה".

חיה סחיווחורדר, סבארו
חיה סחיווסחורדר והצוות שטיפל בה לאחר הפיגוע | צילום: ג'ארד ברנשטיין

טקס ההקדשה התקיים בהשתתפות בני משפחת סחיווסחורדר ובמעמד מנכ״ל המרכז הרפואי פרופ׳ עופר מרין, צוות אגף אם ויילוד ע״ש הוברפלד במרכז הרפואי שערי צדק, הנהלת בית החולים והצוות שטיפל בבני המשפחה מיד לאחר הפיגוע.