חבריו של דין שנהרג במעלית חזרו למסעדה שהקים: "נמשיך את דרכו"

לפני כחודש פתח דין שושני את "מנצ'וק" בת"א, אך החלומות נגדעו באחת לאחר שהצעיר טבע למוות יחד עם זוגתו. בתום השבעה, ייפתח המקום מחדש: "נעשה הכול כדי להשאיר לפחות את זה - חי"

זמן צפייה: 02:56

לפני קצת יותר מחודש הגשים דין שושני חלום – ופתח עם חבר ילדותו טדי רוזנאום את "מנצ'וק" – מסעדה בשכונת ביצרון שבתל אביב. בשבת החלומות נגדעו באחת, כששושני טבע למוות עם בת זוגו סתיו הררי, במעלית הבניין שברחוב נדב 2. החברים שהיו שם כשדין וטדי פתחו את המסעדה, באו הבוקר למקום שכל תבלין וכול כלי מטבח בו - מזכיר להם את דין.

עוד בחדשות 13:

לפני האסון במעלית: הוועד הורה שלא לשבץ כבאים במוקדי החירום

אסון המעלית בת"א: צוות מיוחד מטעם הפרקליטות סייר בזירה

אסון המעלית בת"א: המשטרה תזמן את קבלן הבניין וחברת המעליות

Gfdgfd
דין שושני וחבריו במסעדה שהקימו

החברים מתכוונים לפתוח את המסעדה רק בתום השבעה על חברם, ולהמשיך ולמלא אחר משאלות ליבו. "הוויז'ן של דין זה לא רק האוכל", סיפר עליו רוזנבאום. "הוא רצה לעשות מעבר ולעשות טוב. תכננו כל מיני פרויקטים קהילתיים. הוא המתנה שלנו, הוא השאיר לנו גם אותנו. אנחנו קבוצה של חברים, כל החברים הכי טובים שלו, אנשים שגדלו איתו וכבר שלושה ימים לא יודעים מה לעשות עם עצמם".

Yshwpo
טדי רוזנבאום, חברו של דין שושני, בפתח המסעדה שהקימו

חבר נוסף, דון חיים, סיפר: "אני רוצה להאמין שהוא עוד כאן, שהוא עוד לא עזב אותנו. שהוא ילווה אותנו לכל החיים גם אם זה לא מוחשי או פיזי". רוזנאום סיכם: "זה מה שהוא השאיר אחריו – נעשה כל מה שאפשר כדי להשאיר לפחות את זה - חי".