שיפור משמעותי במצבו של ח"כ ביטן: נותק ממכונת הלב-ריאה

ממשפחתו של חבר הכנסת ובית החולים שיבא נמסר כי ביטן לא מחובר עוד למכונת האקמו ושהוא חש בטוב. עם זאת, הוא ממשיך להיות מאושפז בטיפול נמרץ

זמן צפייה: 01:37

ממשפחתו של חבר הכנסת דוד ביטן ובית החולים שיבא תל השומר, שבו הוא מאושפז לאחר שחלה בקורונה, נמסר היום (ראשון) כי חל שיפור משמעותי במצבו, ושנותק הבוקר ממכונת הלב ריאה אליה היה מחובר במהלך השבועיים האחרונים. "חבר הכנסת חש בטוב וממשיך להיות מאושפז בטיפול נמרץ קורונה. המשפחה מודה לצוות הרפואי על הטיפול המסור ובכלל לכולם על התפילות הרבות להחלמתו של דוד", נכתב בהודעה.

בשבוע שעבר עדכנה משפחתו של ביטן כי חל שיפור במצבו של חבר הכנסת, אשר אושפז בבית החולים לאחר שחלה החמרה במצבו. אז ביטן עדיין היה מחובר למכונת אקמו, אולם הצליח לתקשר עם סביבתו. כאמור, כמה ימים אחרי שאובחן חיובי לנגיף הקורונה, אושפז ביטן בטיפול נמרץ, משום שלא חש בטוב וסבל מקשיי נשימה בעקבות מחלתו.

בשל הידבקותו, חברי הכנסת מיקי זוהר, חיים כץ, אופיר כץ, אתי עטייה ועומר ינקלביץ' נכנסו לבידוד. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עימו גם הוא, אך לא נכנס לבידוד בטענה כי הפגישה הייתה קצרה והשניים שמרו על מרחק של שני מטרים אחד מהשני.