ערוץ הבידוד: יומן וידאו עם הישראלים המבודדים ברחבי העולם

כתב "מהדורת השבת", שנאלץ להיכנס לבידוד של 14 ימים בעקבות הנחיות משרד הבריאות, החליט לנהל שיחות ב"סקייפ" ישראלים הנמצאים במצב דומה, בהם ג'ודוקא אולימפי, דוגמנית במילאנו ורופא ישראלי

זמן צפייה: 12:46

נגיף הקורונה: ישראלים רבים בארץ וברחבי העולם נאלצו להיכנס לבידוד של 14 יום בעקבות הנחיות משרד הבריאות, בהם כתב "מהדורת השבת", אריק וייס, שחזר מספרד בשבוע שעבר הישר לבידוד הביתי. הוא החל לנהל שיחות ב"סקייפ" עם מבודדי העולם, בהם ג'ודוקא אולימפי, דוגמנית במילאנו ורופא ישראלי.

הג'ודוקא אורי ששון, שנמצא בשבוע הראשון שלו בבידוד היה אמור להתחרות ביום ראשון הקרוב ונאלץ לבטל את השתתפותו בתחרות. הוא סיפר כי " אלה לא תנאים אידיאליים להתכונן לתחרות". הוא התייחס לאפשרות כי המשחקים האולימפיים הטוקיו יתבטלו בעקבות התפשטות הנגיף: "אני רוצה להביא עוד מדליה אולימפית וזה יהיה לי מאוד חבל אם האולימפיאדה הזאת תתבטל".

לכתבות נוספות בנושא:

ישראל לקראת הסגר? דיונים על השלב הבא במאבק בהתפשטות הנגיף

התפשטות הקורונה בישראל: מניין הנדבקים עלה ל-154 – 3 במצב קשה

מטיילות שנתקעו בהודו בשל הקורונה – חולצו ובדרכן לארץ

שיחות וידאו עם מבודדי קורונה, אורי ששון, רן בליצר, רבקה ווג
שיחות וידאו עם מבודדי קורונה, אורי ששון, רן בליצר, רבקה ווג, כפיר בן ארי | צילום: חדשות 13

הדוגמנית רבקה ווג, שנמצאת בבידוד לאחר שחזרה ממילאנו, סיפרה על החיים בעיר, שהושבתו כמעט לחלוטין: "הרחובות היו ריקים ובסופר לא היה אוכל. אנשים קנו אוכל לחודשיים. זה היה מטורף". היא סיפרה כי הייתה באודישן לקמפיין של "פארדה", שכרגע נמצא בהשהיה.

פרופ' רן בליצר, מומחה למגיפות, שנמצא בשבוע השני לבידוד שלו, כמו רוב המומחים מסביב לעולם, מסתכל בחשש מעבר לכתף ורואה את 1918. זו הייתה הפעם האחרונה שבה האנושות חטפה מגפה בממדים כאלה. הוא אמר כי "השפעת הספרדית הרגה בין 50 ל-100 מיליון איש. גם אם נגיף הקורונה ידעך במידה מסוימת בקיץ, הוא יכול לעשות לחזור בחורף ולהיות יותר קטלני, כמו מה שקרה במקרה של השפעת הספרדית".