כתוצאה מקריסת מנוף שמותקן על משאית: פועל כבן 60 נהרג בחיפה

הגבר נפגע מנפילת המתקן בסמוך למפעל בשדרות ההסתדרות שבעיר. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו עם חבלת ראש קשה וללא סימני חיים, ונאלץ לקבוע את מותו

פועל נהרג בחיפה
פועל נהרג בחיפה | צילום: נפתלי רוטנברג

פועל כבן 60 נהרג היום (ראשון) סמוך למפעל בשדרות ההסתדרות בחיפה, לאחר שנפגע מקריסת מנוף שמותקן על משאית. צוות מד"א הגיע למקום ומצא את הגבר ללא סימני חיים עם חבלת ראש קשה ונאלץ לקבוע את מותו.

פרמדיק מד"א שהגיע לזירת האירוע סיפר: "כשהגענו למקום ראיתי בשביל הגישה סמוך למפעל גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה, עם חבלת ראש קשה. תוך כדי הבדיקות הרפואיות סיפרו לי שהוא נפצע בזמן עבודתו. הוא היה ללא סימני חיים, ולפרמדיקים של מד״א לא נותר אלא לקבוע את מותו".

לכתבות נוספות בנושא >>

הקבלן החשוד בגרימת מוות ברשלנות של הפועל בהרצליה: רמי שבירו

בפעם השנייה ביממה: פועל נהרג כתוצאה מנפילה מגובה

פועל כבן 30 נהרג מפגיעת חפץ כבד באולם אירועים בשרון

זירת התאונה בצפון השומרון בה נהרג הפועל
זירת התאונה בצפון השומרון בה נהרג הפועל (ארכיון) | צילום: דוברות מד״א

בשבוע שעבר הותר לפרסום כי הקבלן המוכר שנעצר ימים ספורים קודם לכן בחשד לגרימת מוות ברשלנות בעקבות מותו של פועל בן 50, שנפל מגובה תשע קומות באתר בנייה בשכונת גליל ים שבהרצליה הוא רמי שבירו. עשרה עדים וחשודים, בהם שבירו, עוכבו לחקירה - מתוכם נעצרו חמישה. חקירת מות הפועל הועברה למפלג "פלס" לחקירת תאונות עבודה בלהב 433 המשותף למשטרת ישראל ומשרד העבודה והרווחה, וממוקם ביחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית.

בתוך כך, לפני כשבועיים פועל כבן 40 נהרג כתוצאה מנפילה מגובה בבניין מגורים ברחוב משה זאב פלדמן בירושלים, בזמן שככל הנראה עסק בעבודות שיפוצים. תחילה, צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו עם פגיעה רב מערכתית וביצעו בו פעולות החייאה, אך בסופן נאלצו לקבוע מותו. מהמשטרה נמסר כי מבירור ראשוני של האירוע, עולה החשד כי האיש עבד במרפסת בקומה הרביעית בבניין הנמצא בשלבי הרחבה, ממנה ככל הנראה נפל מסיבה שטרם ברורה.

זאת, לאחר שמוקדם יותר באותו יום פועל כבן 30 נפצע קשה באתר בנייה באשדוד, לאחר שאבן שנפלה ממנוף פגעה בפלג גופו העליון. צוות מד"א וחובש "הצלה" שהגיע למקום העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית החולים.