הרוג ופצוע קשה בהתנגשות משאית ורכב פרטי בעוטף עזה

צוות מד"א נאלץ בתום מאמצי חילוץ לקבוע את מותו של נוסע במכונית שנפגעה ממשאית בצומת רעים, ופינה את הנהג לביה"ח סורוקה במצב קשה. דובר צה"ל הודיע כי מדובר בשני לוחמי מילואים

זמן צפייה: 00:33

גבר בשנות ה-20 לחייו נהרג היום (ראשון) ועוד שניים נוספים נפצעו כתוצאה מהתנגשות בין רכב פרטי למשאית סמוך לצומת רעים לכיוון אשכול. בין הפצועים גבר כבן 25 במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים ונהג משאית בן 30 במצב קל. דובר צה"ל הודיע כי מדובר בשני לוחמי מילואים.

לאחר פעולות חילוץ ממושכות, צוות מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל, קבעו את מותו של גבר בשנות ה-20 לחייו שהיה לכוד בתוך הרכב הפרטי כשהוא מחוסר הכרה. הצעיר שנפצע קשה פונה על ידי מסוק לבית החולים סורוקה שבבאר שבע במצב קשה עם מספר חבלות קשות בגופו. נהג המשאית פונה באמבולנס לבית החולים.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מקדם ההדבקה עלה ל-0.99, עלייה במספר החולים הקשים

המשרד להגנת הסביבה: המכלית היוונית לא אחראית לזיהום הזפת

הערכה בישראל: האיראנים שיגרו 2 טילים לעבר הספינה בעומאן

תאונת דרכים סמוך לצומת רעים
תאונת דרכים סמוך לצומת רעים | צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל מחוז דרום

חובש בכיר במד"א דוד קירשט לוי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה בין רכב פרטי למשאית, הרכב היה עם פגיעות פח קשות ומיד חילצנו את נהג הרכב שהיה מעורפל הכרה וסבל מחבלות קשות בגופו. במושב ליד הנהג נלכד גבר בשנות ה-20 כשהוא מחוסר הכרה. תוך כדי פעולות החילוץ, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים וסבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

להב משנה רפי שטרית מטעם כבאות והצלה לישראל מחוז דרום אמר: "מדובר בתאונה קשה בין משאית לרכב פרטי כאשר יושבי הרכב נפצעו קשה. חילצנו לכוד אחד מהרכב ולצערי ומד"א קבעו את מותו. ברכב ישנו פצוע נוסף במצב קשה. נהג המשאית במצב קל ואינו לכוד".