לילה קטלני בכבישים: שני הרוגים בתאונות דרכים במרכז

רוכב אופנוע בן 19 נהרג לאחר שהחליק סמוך למחלף השלום בתל אביב. לאחר מכן נקבע מותו של נהג רכב פרטי כבן 40 שהתנגש בעץ בבת ים. "הרכב היה מפורק לגמרי וחלקיו היו פזורים על הכביש"

זמן צפייה: 00:15

לילה קלטני בכבישים: שני בני אדם נהרגו הלילה (חמישי) בתאונות דרכים במרכז. הראשון היה רוכב אופנוע בן 19 שהחליק סמוך למחלף השלום בכביש 20 לצפון. צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה נאלץ לקבוע את מותו במקום.

פרמדיקית מד"א נעמה קרמניאן וחובש מד"א שמעון פנחס סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש במרחק של עשרות מטרים מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

תאונת דרכים בדרך השלום
תאונת דרכים בדרך השלום | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

לאחר מכן נהג רכב פרטי כבן 40 נהרג לאחר שהתנגש בעץ ברחוב הקומממיות בבת ים. גם במקרה הזה צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו במקום. חובש מד"א דניאל גיאת ופרמדיק מד"א סהר מסס סיפרו: "הרכב היה מפורק לגמרי וחלקיו היו פזורים על הכביש לאורך מטרים רבים. הפצוע שכב בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות בשטח אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

תאונת דרכים בבת ים
תאונת דרכים בבת ים | צילום: תיעוד מבצעי מד''א