לילה קטלני בדרכים: שני הרוגים ופצוע קשה בתאונה בצפון

משאית התנגשה ברכב פרטי סמוך לצומת ישי שבכביש 77. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותם של שני הפצועים - יוסף נעסה ופראס עואודה • גבן כבן 40 נהרג לאחר שמשאית התנגשה ברכבו בדרום

זמן צפייה: 00:19

הקטל בכבישים: יוסף נעסה ופראס עואודה נהרגו, ו-12 נוספים נפצעו, בהם אחד קשה, בתאונת דרכים קטלנית שאירעה אמש (שלישי) סמוך לצומת ישי שבכביש 77 שבצפון, לאחר שמשאית התנגשה ברכב פרטי. שני רכבים נוספים שעמדו בפקק נפגעו גם הם. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

צוות מד"א שהגיע לזירת התאונה מצא שלושה גברים לכודים ברכב, וקבע כאמור את מותם של שניים מהם, כבני 30. גבר נוסף חולץ. צוותי ההצלה פינה את הפצועים, כאשר שניים מהם במצב בינוני והיתר נפגעו קל, לבתי החולים רמב"ם, כרמל והעמק.

הרוגים בכביש 77
יוסף נעסה ופראס עואודה | צילום: באדיבות המשפחות

פרמדיק מד"א, ברוך אביטן, סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו משאית בנתיב השמאלי של הכביש ומתחת לחלקה הקדמי היה רכב פרטי מעוך עם שלושה נוסעים שנלכדו. עשינו מיון מיון ראשוני מהיר לפצועים וכוחות הכיבוי חילצו את הלכודים מהרכב כשהם חסרי הכרה. חמישה מנוסעי הרכבים האחרים היו בהכרה, מתוכם שני ילדים בני 4 ו-7".

שני הרוגים ופצוע אנוש בתאונת דרכים סמוך לצות רמת ישי
תאונת דרכים, הקטל בכבישים, כביש 77, צומת ישי | צילום: ישי לוי תיעוד מבצעי מד''א

כשלוש שעות קודם לכן, גבר כבן 40 נהרג בתאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי באזור באר שבע. צוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו במקום ופינה שני פצועים קל לבית החולים. בהמשך לכך, בוחני תאונות דרכים ממרחב נגב פתחו בחקירה.

מממצאי הזירה הראשוניים עולה כי נהג הרכב הפרטי בן ה-39 פגע חזית-אחור במשאית שהייתה לפניו, כתוצאה נפגע הנוסע שישב לידו שמאוחר יותר נקבע מותו. מבדיקת שכרות שנערכה לנהג הרכב הפרטי, נמצא כי על פי החשד נהג תחת השפעת אלכוהול, כאשר נתקבלו 840 מיקרו גרם אוויר נשוף, שהם פי שלוש מעל המותר בחוק.

תאונה בין משאית לרכב
התאונה בבאר שבע | צילום: דוברות המשטרה

פרמדיקית מד"א חני חזני סיפרה: "מדובר בתאונת חזית-אחור קשה מאוד. חלקו הקדמי של הרכב הפרטי היה מעוך לגמרי והנוסע שישב ליד הנהג נלכד במושב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. במקביל לפעולות החילוץ המורכבות של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הפציעה של הנוסע הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".