סערה ברשת בעקבות כיתוב על מצבה: "נרצחה במחלקת הקורונה"

בני משפחתה של אישה מבוגרת שלא הייתה מחוסנת האשימו את בית החולים בילינסון במותה. במרכז הרפואי זועמים: "התבטאות חמורה ומשוללת כל יסוד עובדתי". תלונה הוגשה למשטרה בגין הסתה לאלימות

זמן צפייה: 01:45

סערה פרצה היום (ראשון) ברשתות החברתיות, בעקבות מצבה של נפטרת מקורונה שעליה נכתב "נרצחה בבית החולים בילינסון במחלקת הקורונה - השם יקום דמה". במרכז הרפואי זעמו על הכיתוב ומסרו כי "ההתבטאות שעל המצבה חמורה, מסיתה ומשוללת כל יסוד עובדתי". בנוסף, בית החולים הגיש תלונה במשטרה בגין הסתה לאלימות כלפי הסגל הרפואי.

עוד ציינו בבית החולים כי מדובר "באישה מבוגרת ולא מחוסנת שהובאה לבית החולים לאחר שטופלה בביתה זמן משמעותי, התקבלה עם התקף לב ותסחיף ריאתי ונפטרה עם מחלת קורונה סוערת" וכי "צוותי מחלקות הקורונה בבית החולים, שטיפלו ומטפלים במאות חולים במסירות ובמקצועיות ועושים לילות כימים כדי להציל חיי חולים".

בבית החולים טענו כי בכוונתם לנקוט בצעדים משפטיים וכי הצוות הרפואי "קיבל בתדהמה ובעוגמת נפש עמוקה הכפשה זו, שמהווה דיבה פסולה ואסורה ומדרדרת את השיח הציבורי והחברתי לתהומות שכמותם טרם חזינו".

במשרד הבריאות הגיבו על הסערה גם כן ואמרו כי "האירוע מהווה את שיאו של גל הסתה נגד עובדי מערכת הבריאות בישראל", וכי הם "מחזקים את ידי בית החולים ואת עובדיו, הפייק הוא שהורג. לכו להתחסן".