נהג אוטובוס בצפת נדקר באמצעות בקבוק בירה: "לעצור את הטרור"

עובד של חברת "נתיב אקספרס" בן 59 נדקר ע"י אחד הנוסעים, שחתך אותו בראשו. לטענת, ארגון נהגי האוטובוסים, החברה מתכחשת לאירוע ואסרה לשבות. "היום שבו נהג יירצח על הכביש קרוב מתמיד"

נהג אוטובוס שהותקף בצפת
נהג אוטובוס שהותקף בצפת | צילום: ארגון נהגי האוטובוסים, ההסתדרות הלאומית

נהג אוטובוס בן 59 נפצע היום (רביעי) קל ברחוב דוד אלעזר בצפת, זאת לאחר שנדקר בצווארו על ידי אחד הנוסעים באוטובוס באמצעות בקבוק בירה. בהמשך, הנהג פונה לבית החולים זיו לטיפול. התוקף, בשנות ה-30 לחייו, נעצר על ידי המשטרה.

מחברת 'נתיב אקספרס' בה מועסק הנהג, נמסר בתגובה לאירוע: "הנוסע עלה עם בקבוק בירה, והנהג ביקש שלא יעלה אתו, ואז הנוסע נתן לנהג אגרוף ואז שבר עליו את הבקבוק. הנהג נפצע קל ופונה לבית החולים".

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית מסר בתגובה לדקירת הנהג: "רק הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים ותגרום לכך שתוקפי נהגים ישבו מאחורי סורג ובריח. על רשויות החוק לפעול בהתאם. היום בו נהג ירצח על הכביש קרוב מתמיד. יש לעצור את טרור האוטובוסים נגד הנהגים".

בתוך כך, על פי נתוני ארגון הנהגים מבית ההסתדרות הלאומית בשנת 2020, נהגי אוטובסים ברחבי הארץ חוו 3,644 מקרי אלימות פיזית, כאשר רק 47% מהמקרים דווחו.