אוטובוס התהפך בצפון - 5 הרוגים, בהם אם ושלושת ילדיה

אוטובוס התהפך בכביש 89 ליד חורפיש בתאונה עם רכב מסחרי ומכונית פרטית. נקבע מותם של בת 5, שני נערים בני 12 ו-15, אימם בת ה-35 וגבר בן 45. 43 מהנוסעים נפגעו קל, 2 בינוני ו-3 באורח קשה

זמן צפייה: 04:40

תאונה קשה בגליל העליון: אוטובוס שעליו עשרות נוסעים התנגש היום (רביעי) ברכב פרטי וברכב מסחרי והתהפך בכביש 89, סמוך לחורפיש. 5 אנשים נהרגו בתאונה ובהם אישה בת 35, נער בן כ-15, נער בן 12 וילדה בת 5, כמו כן נהרג גם אחד מנוסעי האוטובוס בן 45. 43 מנוסעי האוטובוס נפגעו באופן קל, 2 נפצעו באורח בינוני ו-3 באופן קשה, שניים מהם ילדים בגילאי 11 ו-13. צוותים רפואיים הגיעו לזירת התאונה ומסוקים הוזנקו לאזור לטובת חילוץ נפגעים והטסתם לבתי החולים.

מדובר באוטובוס של תנועת בני עקיבא שהסיע חניכים בחזרה לביתם ממסע סוכות, נפגע והתהפך. לזירת התאונה הוזנקו גם כוחות רפואה של צה"ל ו-3 מסוקים של חיל האוויר עם לוחמי יחידת 669, לסיוע בחילוץ, פינוי וטיפול בפצועים ולכודים בתאונת הדרכים. הפצועים פונו לבית החולים זיו בצפת, רמב"ם בחיפה ולמרכז הרפואי לגליל בנהריה.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-202129918' autoplay='0' credit='דוברות מד"א' desc='' poster='' kid='1_svcavf6d' duration='10']

ראש הממשלה, נפתלי בנט, מסר בעקבות התאונה כי "הלב נקרע. אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק הלב וחיבוק גדול למשפחות ההרוגים בשעתן הקשה. עם ישראל כולו מתפלל לרפואת הפצועים. אני מבקש מהציבור הישראלי להקפיד הקפדה יתרה על נסיעה זהירה בדרכים".

יצחק, עד ראייה, אמר לחדשות 13: "האוטבוס נסע קצת לפנינו, פתאום נעצרה התנועה, לאט לאט הצלחנו לעבור וראינו את האוטובוס הפוך באמצע הכביש" והוסיף כי "ראינו את המסוק נוחת באזור. לפי מה שהבנו האוטובוס התנגש ברכב והתהפך, נראה לי זו הייתה מונית. ראינו אנשים פצועים, חלק בצידי הדרך, חלקם הצליחו לצאת , אולי הם עפו, אולי הזיזו אותם לשם. אני חושב שזה היה אוטובוס עם ילדים".

תאונה בין רכב פרטי לאוטובוס בכביש בצפון
תאונה בין רכב פרטי לאוטובוס בכביש בצפון

אושרי אליהו מאיחוד הצלה שנמצא בזירה: "מדובר בתאונה עם מעורבות אוטובוס שהתהפך על צדו, רכב מסחרי, ורכב פרטי. עד כה הענקנו סיוע ל-30 נפגעים בהכרה, ישנם עוד נפגעים ללא הכרה שעדיין לכודים. כוחות הכיבוי פועלים לחילוצם".