נקבע מותה של הרופאה מהדרום שהתמוטטה בזמן חתונתה

בבית החולים סורוקה שבבאר שבע קבעו את מותה של ד"ר שירלי אלמסי אריאלי, בת 33, שלפני כעשרה ימים אושפזה במצב אנוש לאחר שאיבדה את הכרתה בזמן האירוע, והיא הובאה למנוחות

זמן צפייה: 01:27

בבית החולים סורוקה שבבאר שבע נקבע היום (רביעי) מותה של דוקטור שירלי אלמסי אריאלי, הרופאה שהתמוטטה לפני כעשרה ימים בזמן חתונתה. שירלי, שעבדה כרופאה בחטיבה לרפואת ילדים, בת 33 במותה.

מבית החולים סורוקה נמסר: "הצוותים נלחמו על חייה מהרגע הראשון, וליוו את בני המשפחה לאורך תקופת האשפוז. לצערנו, היום נקבע מותה והיא הובאה הערב למנוחות. אנו משתתפים בצערם הכבד של בעלה, רופא בחטיבה למיילדות וגינקולוגיה במרכז הרפואי, של המשפחה ושל כלל עובדי המרכז הרפואי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

העצמאים מאיימים לא לציית להגבלות; כ"ץ: "מתנגד לסגר כללי"

הפיגוע בראש העין: כתב אישום נגד תושב ג'נין בגין ניסיון רצח

"מלא תפקידך ואל תטיף מוסר": עימות בין ניסנקורן לח"כים בליכוד

הרופאה שהתמוטטה בחתונתה ומתה
הרופאה שהתמוטטה בחתונתה ומתה | צילום: חדשות 13

הרופאה, שמתגוררת בדרום, התמוטטה כאמור בזמן חתונתה, בעודה לובשת שמלת כלה. רופא שהיה באולם העניק לה טיפול רפואי ובהמשך היא פונתה במצב אנוש לבית החולים. שם, המשיך הצוות הרפואי בפעולות ההחייאה וחיבר את הרופאה למכונת לב-ריאה. היא הועברה לטיפול נמרץ במחלקה לניתוחי לב, שם טופלה עד שכאמור נקבע מותה.

"הייתה תחושה קשה", סיפר הפרמדיק משה מור שהגיע למקום. "נלחמנו על חייה יחד עם עוד רופאים. היה קשה לראות אישה צעירה עם שמלת כלה מחוסרת הכרה".  דקות לפני המקרה המצער, היא תועדה צועדת לעבר החופה יחד עם בעלה - שלאחר המקרה, קרא לחבריו ברשתות "להתפלל לשלומה".

בית החולים סורוקה בבאר שבע
בית החולים סורוקה בבאר שבע