"לא מצטערת שעזבתי": משולש האהבה שנגמר בחילוץ מלב ים באשקלון

קרוליין, תיירת מברזיל, רכבה על אופנוע ים יחד עם שני צעירים ישראלים. על פי החשד, כשהגיעו השלושה למים העמוקים, החלה התיירת להתגפף עם הצעיר - והצעירה הנוספת החליטה לנטוש המקום כנקמה

זמן צפייה: 03:52

צעיר ישראלי ותיירת מברזיל נעלמו ביום שלישי בים בחופי אשקלון לאחר שקפצו מאופנוע ים, ואותרו בתום סריקות של שעה. אלא שכעת מתברר כי ככל הנראה מדובר במשולש אהבה שהיה יכול להוביל לאסון – צעירה שלישית שהייתה עמם כעסה על השניים ונטשה אותם בלב הים.

על פי החשד, צעיר וצעירה ישראלים ותיירת מברזיל, אותה הכירו באותו היום, הגיעו לחוף באשקלון ועלו על אופנוע ים. כשהשלושה הגיעו ללב ים, התיירת והצעיר קפצו למים והחלו להתגפף, וזאת, לפי החשד, למורת רוחה של הצעירה. אז היא החליטה לקחת את מפתחות אופנוע הים ולנטוש את המקום. הצעירה הגיעה לחוף ודיווחה כי שניים מחבריה נעלמו, מה שהקפיץ כוחות רבים שפתחו בסריקות אחריהם.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

מחלץ התינוקת בבני ברק: "היא הייתה 'מבושלת' לחלוטין מהשמש"

צוללת צרפתית אותרה בלב ים לאחר 51 שנה: "המשפחות חיכו זמן רב"

שני רוכבי אופנוע ים נעלמו מול חופי אשקלון – ואותרו • תיעוד

תיעוד מזירת האירוע בחוף באשקלון
תיעוד מזירת האירוע בחוף באשקלון | צילום: חדשות 13

בשיחה לחדשות 13, הצעירה הישראלית והתיירת מספרות כל אחת סיפור אחר. לטענת הצעירה, "אני לא מצטערת שהשארתי אותם שם כי הודעתי למשטרה. פחדתי על החיים שלי, כל הזמן אני דואגת לאחרים ואחר כך אני נדפקת". לדבריה, "נפלנו ולא מצאתי אותם. שחינו, הייתי רחוקה מהם והתעייפנו. ואז לקחתי את המפתחות ופשוט נסעתי לחוף מהר".

התיירת מברזיל, קרוליין, סיפרה: "הגענו למים העמוקים, הם עצרו את אופנוע הים והחלטנו לקפוץ למים. שחינו קצת, אבל היא רצה לרכוב באופנוע הים והוא לא הסכים". "בלי שהוא ראה, היא לקחה את המפתח שהיה קשור לחגורת ההצלה שלו, לקחה את אופנוע הים והחלה לרכוב. ראינו אותה והיא לא ראתה אותנו, ובמקום להגיע לכיווננו היא נסעה לכיוון ההפוך".

בתום האירוע, השלושה הובאו לתחנת המשטרה בניסיון לחקור אם מי מהמעורבים עבר על החוק וסיכן חיי אדם. רפ"ק אבי שררה, מפקד שיטור ימי לכיש, סיפר: "הגענו אליהם, ראינו שהם בריאים ושלמים, הרמנו אותם לספינת המשטרה וביצענו בהם בדיקה ראשונית לוודא שהכול בסדר". זמן קצר לאחר החילוץ, הם הובאו לתחנת המשטרה בניסיון לחקור אם אחד מהם עבר על החוק וסיכן חיי אדם".