הורי הנער שטבע באשדוד: "חיכינו 16 שנה כדי להביא אותו לעולם"

נמשכים החיפושים אחר יהודה בילוג בן ה-14, שנעלם אתמול מול חוף הקשתות. חשש כבד לחייו. אמו: "הוא בן יחיד". האזרח שהציל את 3 הנערים האחרים: "ראיתי אותם בבור, לקחתי גלשן וחתרתי לעברם"

זמן צפייה: 05:18

נמשכים החיפושים אחר הנער יהודה בילוג בן ה-14 מרחובות, שטבע אתמול (רביעי) מול חופי אשדוד. הוריו הגיעו לחוף הקשתות, ומאז לא עוזבים את המקום. "הוא אמר לי אתמול שהוא הולך שוב לים. אמרתי לו שלא צריך שוב, אבל הוא כבר קבע עם חברים מבית הספר. אני רוצה אותו בחזרה. הוא הבן היחיד שלנו. זה ילד שחיכינו 16 שנה כדי להביא אותו לעולם, סיפרה אמו.

בתמונות שפורסמו בחדשות 13 ניתן לראות את הרגעים האחרונים של יהודה עם חבריו, משחקים בחול, לפני שנעדר.

יהודה בילוג עם חבריו בחוף הים, רגעים לפני שנעדר | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר, שחזר שי אבישר, האזרח שהציל את שלושת הנערים שנסחפו עם יהודה, את הרגעים הקריטיים. "רצתי בחוף הים, ופתאום ראיתי קבוצה של נערים במצוקה", סיפר לחדשות 13. "בגלל שאני מכיר את הים טוב, ראיתי שהם בתוך בור, בעומק. הם שחו נגד הזרם ומיד הבנתי שהם במצוקה ובסכנת חיים". החיפושים אחר הנעדר נמשכים גם הבוקר.

באותו הרגע, ניגש לילד שהיה לו גלשן וביקש להיעזר בו על מנת להגיע לנערים. "חתרתי לכיוונם לעומק הים", המשיך, "ראיתי שתי נערות באפיסת כוחות. תפסתי אותן והבאתי להן לאחוז בגלשן". בשלב זה, ראה נער נוסף שנסחף עמוק יותר, והיה כבר "בשלבי טביעה", לדבריו. "עם הנערות, המשכתי על הגלשן לנער השלישי".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סא"ל חצה קו יורים במהלך תרגיל בצאלים – ונורה בשוגג; מצבו קשה

משפחתה של מדלן מקאן על החשוד החדש בפרשה: "התפתחות משמעותית"

ח"כ אבו שחאדה נדבק בקורונה – דיוני הכנסת שתוכננו להיום בוטלו

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2006041200' autoplay='0' credit='' desc='שי אבישר' kid='1_kbjnvoal' duration='71'']

השלושה סיפרו לו כי יש חברם, יהודה בילוג, נכנס עמם למים ונסחף אף הוא. "אמרתי להם שאנחנו חייבים למצוא אותו, להחזיר אותו בחיים", פירט שי, "חשבתי רק על ההורים שלו". אבל יהודה לא נמצא. "הוא כנראה שקע".

"כשהנערים אחזרו בגלשן הם כבר היו באפיסת כוחות מוחלטת. הוריתי להם לקרוא למשטרה מיד כשנגיע לחוף". אחרי שהוריד אותם, שב לים עם הגלשן והמשיך בחיפושים אחר בילוג. "חיפשתי אותו עד שכבר היה חושך מוחלט. עברו 40 דקות ואז המשטרה הגיעה".

יהודה בילוג
יהודה בילוג, הנער שנעדר בחוף הים באשדוד | צילום: באדיבות המשפחה
חיפושים אחר נעדר בים
חיפושים אחר נעדר בים | צילום: מד''א
שי אבישר, הציל את הנערים מטביעה באשדוד
שי אבישר, הציל את הנערים מטביעה באשדוד | צילום: חדשות 13