גופה במצב ריקבון נמשתה מהמים באזור חיפה; אין חשד לפלילים

לאחר שימאי דיווח אמש כי זיהה אדם צף במרחק רב מחוף עתלית, איתרה יחידת השיטור הימי את הגופה, שככל הנראה צפה כבר מספר שבועות. זהותו של האדם טרם ידועה

זמן צפייה: 00:29

גופת אלמוני במצב ריקבון נמשתה הבוקר (שבת) על ידי יחידת השיטור הימי מול חוף כרמל, לאחר שאמש דיווח ימאי על אדם שנראה צף במים מרחק רב מקו החוף. הגופה ככל הנראה צפה מספר שבועות במים. המשטרה טרם הצליחה לגלות את זהות הגופה, והיא הועברה אל המכון לרפואה משפטית באבו כביר. אין חשד לפלילים.

אתמול נמשה מהמים כבר כבן 50 במצב אנוש, לאחר שטבע בחוף ירושלים בתל אביב. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול תוך פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים איכילוב. פרמדיק מד"א, רואי קטלן, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על החוף גבר כבן 50 שנמשה מהמים מחוסר הכרה, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, עוברי אורח שזיהו אותו משו אותו מהמים. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות בשטח. בהמשך פינינו אותו לבי״ח כשמצבו קריטי".

איתור הגופה סמוך לחוף הכרמל | צילום: דוברות המשטרה

לפני כחודש טבע למוות אריאל קסלבסקי, צעיר בן 19 תושב ירושלים, בסמוך לחוק שקמים, חוף לא מוכרז בדרום-מערב הכינרת. נופשים במקום הבחינו בו נכנס למים, ולאחר נעלמו עקבותיו הזעיקו את המשטרה. לאחר כמה שעות של חיפושים, שבוצעו על ידי שיטור ימי ויחידת צוללנים מתנדבים, הוא נמצא ללא רוח חיים.

פרמדיק מד"א יועד פרץ, שהגיע לזירה, סיפר: "על גדות הכינרת חברנו לסירה של השיטור הימי שחילצה מהמים את הצעיר. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

כמה ימים קודם לכן גבר כבן 60 טבע למוות בחוף קולוני ביץ' שבבת ים. צוות מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים וולפסון תוך ביצוע פעולות החייאה, שם נקבע מותו. המשטרה הודיעה כי אין חשד לפלילים באירוע.