"נער מבריק": בועז בן ה-16 טבע למוות - קרניות עיניו ייתרמו

בועז אזולאי נכנס עם שני חבריו לבור מים בקדומים כדי לשחות. השלושה לא חזרו ואחד ההורים דיווח למוקד. צוללנים שהוזעקו מקום חילצו את הנער, אך הוא היה ללא רוח חיים: "בחור מדהים וכריזמתי"

זמן צפייה: 00:38

בועז אזולאי בן ה-16 הוא הנער שטבע אמש (חמישי) למוות בקדומים, אחר שנכנס עם שני חבריו לבור מים ביישוב, אך לא הצליח לצאת ממנו. בצהריים דיווחו השלושה כי הם הולכים לאזור, ולאחר שלא חזרו כעבור כמה שעות, דיווח על כך אחד ההורים למוקד.

הרבש"ץ הוזעק למקום, וסייע לשני הנערים לצאת מהבור. אולם, בועז לא נמצא ולמקום הוזעקו צוללנים, שאיתרו אותו. בנער בוצעו פעולות החייאה, אך בסופן נקבע מותו. הוריו החליטו לתרום את קרניות עיניו ואמרו כי "כי זה מה שבועז היה רוצה שנעשה".

בועז אזולאי בן ה-16 שטבע למוות בקדומים
בועז אזולאי בן ה-16 שטבע למוות בקדומים | צילום: באדיבות המשפחה

"בועז הוא הבן הבכור והיה העוגן של הבית", סיפרה משפחתו. "בחור מדהים שאהב תורה ואדם והיה כריזמתי בשכבה שבה למד בישיבת "מקור חיים" שבגוש עציון. הוא היה פעיל מאוד בבני עקיבא, נער מחונן, מבריק ורגיש מאוד".

שני הנערים שהיו איתו פונו למרכז הרפואי מאיר והם מאושפזים. לא נשקפת סכנה לחייהם. ד"ר אהוד רוזנבלום, מנהל מיון ילדים במקום, סיפר: "שני הנערים הגיעו אלינו במצב של היפותרמיה, אחד במצב קל והשני בינוני".