כך הפכה מסיבת יום ההולדת לקטטה אלימה עם שוטרים • תיעוד

המשטרה הגיעה לאירוע עקב תלונות על רעש, ולאחר שגילתה דוכן לא חוקי למכירת כרטיסים - ביקשה לעכב לחקירה את אחד המארגנים. עד מהרה, התפתחה במקום תגרה המונית. "עמדנו מושפלים מול האורחים"

זמן צפייה: 02:12

מסיבת יום ההולדת שנערכה במושב קדימה שבשרון לפני שבועיים נגמרה בקטטה אלימה, לאחר שהמשטרה הגיעה למקום בעקבות תלונות על רעש.

השוטרים, שהגיעו לבית המשפחה בשעה שש בערב לערך, הבחינו מחוץ למסיבה בעמדה למכירת כרטיסים. הם נכנסו פנימה ושאלו אם למארגני המסיבה יש רישיון עסק, והמשפחה הסבירה שמדובר בגביית סכום מינימלי לכיסוי עלויות. השוטרים לא השתכנעו והודיעו לאחיה של כלת השמחה שהוא מעוכב לחקירה.

תיעוד ממסיבת היום הולדת שהפכה לקטטה אלימה
תיעוד ממסיבת היום הולדת שהפכה לקטטה אלימה | צילום: החדשות 13

לטענת המשטרה, האח התנגד למעצר, השוטרים ניסו לאזוק אותו - ואז פרצה המהומה. בתיעוד האירוע ניתן לראות את הריב האלים שהתגלע בין השוטרים למשתתפי המסיבה, במהלכו תקפו הנוכחים זה את זה.

"ברגע שאזקו את אבא שלי ניסיתי להרגיע את השוטרים", סיפר שון נוקי, אחיה של כלת המסיבה שנעצר. "אחד השוטרים חנק אותי מאחור והביא לי אגרופים לתוך הפנים. הידיים שלי מורמות בתנועת אזיקה – אני יודע שאם לא אוזקים אותי, אני ממשיך לקבל אגרופים".

תיעוד ממסיבת היום הולדת שהפכה לקטטה אלימה
תיעוד ממסיבת היום הולדת שהפכה לקטטה אלימה

"אני וכל חברי המשפחה שלי עומדים ומושפלים מול השכבה של אחותי, שבסך הכול חגגה יום הולדת 18", סיפרה ליאור נוקי, אחותה של כלת המסיבה. "אכזבה מהמשטרה שאמורה להגן על האזרח ולא להגיע למסיבת יום הולדת של בני טובים ולהפוך אותה לאירוע אלים", אמרה עו"ד יפעת כץ, המייצגת את בני המשפחה.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "השוטרים שהגיעו למקום גילו מסיבה רוויית אלכוהול, ובה עשרות קטינים. החשוד ומשפחתו תקפו את השוטרים, והמשטרה רואה זאת בחומרה".