אופניים בסגר: הילה קורח רכבה עם הישראלי הראשון בטור דה פראנס

גיא ניב, שחזר לפני שבועיים ממרוץ האופניים היוקרתי, הצטרף למגישת "מהדורת השבת" לרכיבה בשטח, וסיפר על רגעי ההתרגשות: "הגשמתי חלום. רגע מיוחד שקשה להעביר אותו במילים"

זמן צפייה: 07:49

בשעות הבוקר המוקדות, יצאה המגישה הילה קורח לרכיבה על האפניים באזור השרון, כשלצידה גיא ניב - רוכב בקבוצת ISRAEL START-UP NATION והישראלי הראשון שזינק וסיים את ה"טור דה פראנס" שהוא מרוץ האופניים הגדול בעולם. "מדובר הגשמת חלום", אמר ניב והוסיף: "הרגע הזה שהגעתי לפריז וביצעתי את ההקפה האחרונה בשאנז אליזה - הסתכלתי לצדדים, הבנתי איפה אני ומדובר ברגע מיוחד שקשה להעביר במילים".

כשנשאל ניב למה לדעתו אפשר להקביל את ההשיג שלו, הוא אמר: "למשל כמו שנבחרת ישראל תשחק במונדיאל או כמו שעומרי כספי שכבר עשה והפך לישראלי הראשון שהגיע לאן-בי-איי". עוד אמר כי "גם 'טור דה פראנס' הוא אירוע ספורט נחשב בעולם נחשב. אחרי האולימפיאדה והמונדיאל הוא השלישי בגודלו", וציין כי ענף הרכיבה על האפניים לא מקבל מספיק חשיפה תקשורתית ולכן שמו פחות מוכר.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מדינה במחאה: מפגינים נעצרו בעימותים עם שוטרים בצעדה בת"א

טראמפ נאם לראשונה מאז שחלה בקורונה ואושפז: "אני מרגיש מצוין"

"תחושה של יצירה": הישראלים שניצלו את המשבר לטיפוח גינות ירק

הילה קורח ברכיבה יחד עם גיא ניב
הילה קורח ברכיבה יחד עם גיא ניב | צילום: חדשות 13

למעשה בתקופת הקורונה, הדרך היחידה לטייל היא בעזרת האפניים. "יותר ויותר אנשים יוצאים החוצה ומגלים כל מני מסלולי אפניים בטבע שאינם הכירו, וחלקם אף קרובים מאוד לבתיהם", אמר עידו שביט, הבעלים של חברה לטיולי אופניים.

בנוגע לשאלה האם רוכבי אופניים חייבים לגלח את שערות רגליהם? התשובה היא לא, אולם מדובר במשהו מאוד סטנדרתי שכולם עושים: "אחרי כל רכיבה מקבלים עיסוי, וזה פשוט הרבה יותר אסתטי ונעים לגעת", אמר שביט, והוסיף: "בנפילות, בטח בכביש, ההחלמה היא יותר מהירה כשאתה מגולח". למרות שזה קצת נשמע כמו תירוצים, הגילוח נהפך לנוהג בקרב ספורטאי הרכיבה וכי כיום אי אפשר בלי זה, טען ניב.